Naprawa i konserwacja urządzeń drukujacych
Serwis Ploterów Designjet
Zakres czynności, ze względu na zasadę działania plotera jest podobny jak przy mniejszych drukarkach atramentowych. Ze względu na gabaryty urządzenia są one jednak bardziej czasochłonne i wymagają zabrania plotera od klienta i wykonanie naprawy w serwisie. Dla klientów z terenu Trójmiasta odbiór i dostarczenie plotera wliczone jest w koszt usługi. Czas trwania takiej konserwacji to zazwyczaj jeden dzień roboczy.
Drukarki atramentowe
Za niezbyt wygórowaną cenę oferujemy o wiele szerszy niż u konkurencji zakres czynności serwisowych, mający na celu dalszą, długą i efektywną eksploatację drukarki.
W ramach usługi naszego serwisu drukarka jest demontowana na części. Elementy z tworzyw sztucznych są dokładnie myte i czyszczone. Części mechaniczne są konserwowane za pomocą specjalistycznych preparatów, po czym drukarka jest ponownie montowana i testowana.
W przypadku wystąpienia konieczności wymiany zużytych części, Klient pokrywa tylko koszt części, ich wymiany dokonujemy bezpłatnie.
Drukarki laserowe
Drukarki HP serii LaserJet cechują się długą i bezawaryją pracą przy znakomitej jakości wydruków. Jednak warunkiem ich satysfakcjonującej eksploatacji jest wykonywanie okresowych konserwacji. W przypadku droższych drukarek informacja o potrzebie przeprowadzenia konserwacji jest wyświetlana na wbudowanym wyświetlaczu. W mniejszych drukarkach osobistych sygnałem do wizyty w serwisie może być zarówno pogorszenie jakości wydruków, jak również ogólny zły stan techniczny urządzenia.
W obydwu przypadkach konieczne jest dokładne oczyszczenie drukarki, gdyż występujące w niej wysokie napięcia konieczne do prawidłowego przetwarzania obrazu powodują również przyciągane drobin kurzu oraz pyłu z papieru. Zanieczyszczeniu ulegają nie tylko elementy przewodzące , ale również wszelkie wałki prowadzące papier oraz optyka drukarki.
Mając to wszystko na uwadze przeprowadzamy dogłębną i dokładną konserwację tych urządzeń. W przypadku wystąpienia konieczności wymiany zużytych części, Klient pokrywa tylko koszt części, wymiany dokonujemy bezpłatnie.
Skorzystaj z naszego doświadczenia i dobierz dla swojej pracowni właściwe rozwiązanie.
Dariusz Czajkowski
Specjalista ds. serwisu HP
Gratulacje! Zgłoszenie zostało wysłane
Nasze cechy i wartości
Blisko klienta (6 oddziałów)
60-ciu profesjonalistów w zespole PROCAD
50.000 przeszkolonych profesjonalistów
8h dziennie bezpłatnego wsparcia technicznego
Usługi dopasowane do biznesu
Baza wiedzy
1300 unikalnych filmów instruktażowych
Certyfikat Pochodzenia Oprogramowania