- Oprogramowanie
- Animacja i Wizualizacja
- V-Ray for Autodesk Maya
Oprogramowanie V-Ray for Autodesk Maya
V-Ray to najbardziej kompletne na świecie oprogramowanie do renderowania animacji i efektów wizualnych. Dla artystów 3D, którzy potrzebują szybkiego i elastycznego renderera,
Kup oprogramowanie
V-Ray for Autodesk Maya — twórz bez ograniczeń.
Generuj złożone powierzchnie geometryczne, aby uzyskać wspaniałe zbliżenia bez dodatkowych kosztów pamięci. Z łatwością twórz niestandardowe niebo dla swoich środowisk. Przenieś swój projekt produktu i renderowanie HDRI na wyższy poziom. Przyspiesz przeglądy i zatwierdzanie swoich projektów, przenosząc je do chmury. Uzyskaj dane, aby zoptymalizować swoje sceny w celu jeszcze szybszego renderowania. Uwolnij swoją kreatywność dzięki licznym ulepszeniom przepływu pracy i wydajności. I wiele więcej…
Najwyższa technologia renderingu dla każdego projektu
Do wykonania prawdziwie fotorealistycznego renderingu, potrzebujesz wbudowanego i zoptymalizowanego raytracingu, które zapewni jakość oraz szybkość pracy, a także będzie przystosowane do skali projektu. V-Ray daje Ci moc do pracy z interaktywnym, super-szybkim renderingiem oraz renderingiem produkcyjnym o większym obciążeniu – a to wszystko z wykorzystaniem pełnych możliwości Twojego sprzętu CPU i GPU.
Stworzony aby podołać najtrudniejszym scenom
Gdy pracujesz przy największej scenie jaką w życiu widziałeś, zdecydowanie potrzeba Ci silnika, który Cię nie zawiedzie. Miliardy wielokątów? Tysiące świateł? V-Ray da sobie z tym radę. Z V-Ray wyrenderujesz cokolwiek chcesz. Oświetlenie adaptacyjne, obiekty proxy, rendering sieciowy – to cały arsenał niezawodnych funkcji, który czeka w zasięgu Twojej ręki.
Postprodukcja renderów bez dodatkowych narzędzi
V-Ray wyposaża Cię w kompletny zestaw do oświetlenia, cieniowania i narzędzi do redneringu – wszystko zintegrowane z Cinema4D. Zaprojektowany na nowo V-Ray Frame Buffer, zaopatrzony w mikser oświetlenia i kompozytor warstw oznacza tyle, że jedno narzędzie możesz wykorzystać na wiele sposobów – nie musisz korzystać z kilku różnych aplikacji.
Płynna praca z innymi programami
V-Ray jest kompatybilny z większością popularnych rozszerzeń dla Cinema4D – Substance, Forest Pack, Railclone, Ornatrix, Tyflow, Phoenix FD i innymi. V-Ray to także idealne rozwiązanie wspierające otwarte standardy, takie jak Alembic, OSL, OpenColorIO, a teraz także ACEScg.
Uwolnij swój sprzęt dzięki szybkiemu i prostemu renderowaniu w chmurze
Zamień swój komputer w superkomputer dzięki łatwemu dostępowi do renderingu w chmurze, bezpośrednio z poziomu V-Ray. Pracuj nad swoimi projektami i renderuj w tym samym czasie.
Zawartość
V-Ray dla Maya to niezawodne oprogramowanie do renderingu. Cenione za wszechstronność zastosowania i zdolność do radzenia sobie z każdego rodzaju projektem – poczynając od masywnej i dynamicznej sceny z dużą ilością świateł, na wysublimowanej martwej naturze kończąc – to niezwykle przystępne rozwiązanie dla artystów i projektantów pracujących w przestrzeni 3D.
Funkcje w programie V-Ray dla Maya
Rozszerzona obsługa USD
Pracuj domyślnie z USD, aby wymieniać informacje między narzędziami DCC. Ładuj i edytuj duże ilości danych w mgnieniu oka.
Zarządzanie kolorami ACEScg
Błyskawicznie pozbędziesz się szumów podczas renderowania. Dzięki technologii odszumiania NVIDIA wspomaganej przez AI.
Renderowanie CPU i GPU
Wysoce zoptymalizowane renderowanie CPU i GPU dla najlepszego połączenia szybkiego renderowania i najwyższej jakości obrazu. V-Ray® GPU CUDA renderuje na procesorach i kartach graficznych, aby w pełni wykorzystać cały sprzęt.
Odszumianie
Skróć czas renderowania nawet o 50% dzięki denoiserowi V-Ray lub użyj wtyczki denoiser dla Nuke w postprodukcji. Narzędzie NVIDIA AI denoiser jest również dostępne do renderowania i zapewnia natychmiastowy obraz pozbawiony szumów w technologii V-Ray IPR.
Zasoby gotowe do renderowania
Łatwo wyizolujesz tekstury, materiały i geometrię aby usunąć błędy dużych zacieniowanych obszarów w V-Ray IPR i V-Ray GPU IPR.
Wznowienie renderowania
Kontynuuj renderowanie od miejsca, w którym zostało przerwane, lub iteracyjnie poprawiaj jakość.
Debug Shading
Renderuj pojedyncze tekstury i materiały w dużych sieciach cieniowania w IPR.
Profiler V-Ray
Łatwo wyizolujesz tekstury, materiały i geometrię aby usunąć błędy dużych zacieniowanych obszarów w V-Ray IPR i V-Ray GPU IPR.
Śledzenie pamięci
Łatwiej zoptymalizować scenę dzięki nowym raportom zużycia pamięci dla tekstur i obiektów dla procesorów graficznych V-Ray i samego V-Ray.
Renderowanie rozproszone
Łatwo wyizolujesz tekstury, materiały i geometrię aby usunąć błędy dużych zacieniowanych obszarów w V-Ray IPR i V-Ray GPU IPR.
Chaos Cloud
Łatwo wyizolujesz tekstury, materiały i geometrię aby usunąć błędy dużych zacieniowanych obszarów w V-Ray IPR i V-Ray GPU IPR.
Automatyczne próbkowanie cieniowania
V-Ray automatycznie określa próbkowanie cieniowania w scenie, dzięki czemu możesz poświęcić więcej czasu na kreatywność, nie martwiąc się o ustawienia.
Render Output
V-Ray obsługuje wiele formatów jednokanałowych i wielokanałowych, w tym obrazy Deep.
Funkcje – oświetlenie
Światła adaptacyjne
Nowy algorytm, który niesamowicie przyśpieszy rendering Twoich scen z obecną dużą ilością źródeł światła.
Dokładne światła
Imituj każdy rodzaj oświetlenia naturalnego lub sztucznego. Z takimi opcjami jak oświetlenia powierzchni, słońce i niebo oraz światła IES, możesz renderować artystycznie i zarazem bezbłędnie.
Globalne oświetlenie
Za pomocą nowych narzędzi analizy oświetlenia możesz poprawnie zmierzyć poziomy światła w swojej scenie.
Chmury proceduralne
Stwórz odpowiednie pochmurne niebo dla swojego otoczenia za pomocą zaledwie kilku kliknięć dzięki nowemu systemowi chmur proceduralnych V-Ray Sun i Sky.
Funkcje – kamery
Efekty obiektywu
Szybka i dokładna symulacja rzeczywistych efektów obiektywu aparatu, takich jak poświata i odblaski z kurzem i zadrapaniami. Dostępny jako wtyczka Nuke do dodania bezpośrednio w komponowaniu.
Wskaż i rób zdjęcie aparatem
Dzięki ustawieniom automatycznej ekspozycji i balansu bieli perfekcyjne renderowanie jest tak proste, jak zrobienie zdjęcia.
Fotorealistyczne aparaty
Pracuj jak fotograf. Rzeczywisty aparat pozwoli Ci utrwalać obrazy z zachowaniem szczegółowej głębi, a także uzyskasz filmowy efekt rozmycia w ruchu.
Wirtualna rzeczywistość
Nowe efekty glare i bloom zostały całkowicie przeprojektowane, aby były szybsze i dokładniejsze niż kiedykolwiek.
Funkcje – Materiały
Nowa przezroczystość materiału V-Ray
Twórz prawdziwie półprzezroczyste materiały dzięki zaktualizowanemu materiałowi V-Ray. Teraz, dzięki wbudowanemu wolumetrycznemu rozpraszaniu podpowierzchniowemu, renderowanie realistycznej skóry, plastiku, wosku i nie tylko jest łatwiejsze niż kiedykolwiek.
Materiał fizyczny
Materiały fizyczne Autodesk są automatycznie tłumaczone na materiały V-Ray bez dodatkowych konwersji.
Unikalne shadery
Wybieraj z kolekcji specjalistycznych i specjalnie zaprojektowanych shaderów do SSS, włosów, lakieru samochodowego, shaderów użytkowych i nie tylko.
Materiał Alsurface
Nowe efekty glare i bloom zostały całkowicie przeprojektowane, aby były szybsze i dokładniejsze niż kiedykolwiek.
Fizyczny materiał do włosów
Idealne rendery są tak łatwe, jak robienie zdjęć, dzięki nowemu automatycznemu balansowi ekspozycji i bieli.
Metalowość
Materiał V-Ray obsługuje shadery PBR z kontrolkami odbicia Metalness.
Shader V-Ray Toon
Z łatwością twórz efekty niefotorealistyczne, rysunkowe i cel-shading.
Języki cieniowania
V-Ray obsługuje shadery OSL i GLSL, a także uniwersalny format Material Definition Language firmy NVIDIA.
Obsługa biblioteki materiałów Chaos Scans
Ponad 1000 zeskanowanych materiałów. Importuj i renderuj bezpośrednio w V-Ray.
Presety materiałów
Oszczędzaj czas, tworząc wspólne materiały dzięki ustawieniom wstępnym dla aluminium, chromu, szkła i nie tylko.
Funkcje – Tekstury
Kafelkowanie stochastyczne
Pracuj z gotowymi teksturami o wielu rozdzielczościach za pomocą Twoich ulubionych aplikacji, takich jak np. MARI, Mudbox lub Zbrush.
Brud i zwietrzanie
Nadaj powierzchniom wyblakły wygląd. Dzięki ulepszonej teksturze V-Ray Dirt możesz dodawać brud do pęknięć i szczelin, tworzyć smugi proceduralne lub pokrywać całą powierzchnię.
Próbkowanie niebieskiego szumu
Generuj idealnie gładkie krawędzie podczas renderowania, bez dodatkowego modelowania.
Tekstury oszczędzające pamięć
Pracuj z kafelkowymi teksturami o wielu rozdzielczościach z najlepszych aplikacji MARI, Mudbox i Zbrush.
Mapowanie trójpłaszczyznowe
Pracuj z kafelkowymi teksturami o wielu rozdzielczościach z najlepszych aplikacji MARI, Mudbox i Zbrush.
Randomizacje tekstur
Dodaj różnorodności do swojej sceny dzięki nowej mapie VRayUVWRandomizer i ulepszonym kontrolkom VRayMultiSubTex.
Bercon Noise
Lepsza kontrola zarówno w przypadku szumu, jak i typu fraktalnego dzięki V-Ray Bercon Noise Texture.
Wypalanie tekstury
Twórz mapy tekstur ze wszystkimi informacjami o oświetleniu i materiałach dla obiektów sceny.
Funkcje – Geometria
V-Ray Decal
Nakładaj kalkomanie na dowolną powierzchnię bez zmiany materiału bazowego lub dodawania pracy UV. Nowa naklejka V-Ray ułatwia dodawanie naklejek, etykiet, pęknięć, plam, zadrapań i nie tylko. Dodaj przemieszczenie, aby uzyskać jeszcze bardziej realistyczne wyniki.
V-Ray Enmesh
Twórz złożone powierzchnie z dużą ilością szczegółów, aby uzyskać wspaniałe zbliżenia. Dzięki Enmesh możesz powtarzać geometrię na powierzchni obiektu bez dodatkowych kosztów pamięci. Zacznij traktować geometrię jak teksturę, tworząc skomplikowane kolczugi, kratki samochodowe, metalowe siatki, panele, ogrodzenia, tkaniny i wiele więcej.
Geometria Proxy
Renderuj ogromne sceny z obiektami proxy. Proxy V-Ray obsługują również warstwowe pliki alembiczne i wydajnie zastępują złożoną geometrię sceny i ładują się tylko w czasie renderowania.
Warstwowe wsparcie alembiczne
Obsługa Alembic 1.7 i warstw w celu wydajnej obsługi i aktualizacji danych Alembic.
V-Ray Decal
Wyświetlaj naklejki V-Ray na powierzchniach pod dowolnym kątem bez dodatkowej pracy UVW lub naruszania materiałów leżących pod spodem. Idealne do szybkiego dodawania wszystkiego, od naklejek i etykiet po pęknięcia, plamy i zadrapania. Dodaj przemieszczenie, aby uzyskać jeszcze bardziej realistyczne wyniki.
Zaokrąglone krawędzie
Twórz złożone odcięcia i przekroje, używając dowolnego obiektu mesh.
Funkcje – Efekty atmosferyczne i wolumetryczne
Volume Rendering
Renderuj mgłę, dym i efekty atmosferyczne, które prawidłowo reagują na światło. Wprowadź pamięci podręczne siatki woluminów z programów Houdini, FumeFX i Phoenix FD.
Głębia atmosfery
Układaj wzory geometrii 3D na obiektach, aby tworzyć złożone powierzchnie z dużą ilością szczegółów i uzyskać wspaniałe zbliżenia. Enmesh jest idealny do tworzenia skomplikowanych paneli, ogrodzeń, tkanin i wielu innych elementów, a zużywa znacznie mniej pamięci niż ręczne przenoszenie lub kopiowanie.
Funkcje – Render Elements
Render Elements
Wygeneruj kompletny zestaw przejść upiększających, użytkowych i matowych, aby uzyskać całkowitą kontrolę nad kompozycją.
Light Path Expressions
Wygeneruj dowolny wkład oświetleniowy za pomocą Light Path Expressions, aby uzyskać precyzyjną kontrolę podczas komponowania. Użyj operacji boolowskich, aby łatwo łączyć LPE, lub szybkiego startu z wbudowanymi ustawieniami wstępnymi.
Cryptomatte
Wygeneruj dowolny wkład oświetleniowy za pomocą Light Path Expressions, aby uzyskać precyzyjną kontrolę podczas komponowania. Użyj operacji boolowskich, aby łatwo łączyć LPE, lub szybkiego startu z wbudowanymi ustawieniami wstępnymi.
Funkcje – Post-processing
Light Mixing
Poznaj różne opcje oświetlenia z jednego renderowania. Interaktywnie dopasowuj światła bez ponownego renderowania za pomocą elementu renderującego LightMix.
Kompozycja warstwowa
Nowy kompozytor warstw umożliwia precyzyjne dostrajanie obrazów bezpośrednio w V-Ray Frame Buffer — bez potrzeby korzystania z oddzielnej aplikacji do przetwarzania końcowego.
Rozmycie i wyostrzenie w VFB
Wygeneruj dowolny wkład oświetleniowy za pomocą Light Path Expressions, aby uzyskać precyzyjną kontrolę podczas komponowania. Użyj operacji boolowskich, aby łatwo łączyć LPE, lub szybkiego startu z wbudowanymi ustawieniami wstępnymi.
Nasze cechy i wartości
Blisko klienta (6 oddziałów)
60-ciu profesjonalistów w zespole PROCAD
50.000 przeszkolonych profesjonalistów
8h dziennie bezpłatnego wsparcia technicznego
Usługi dopasowane do biznesu
Baza wiedzy
1300 unikalnych filmów instruktażowych
Certyfikat Pochodzenia Oprogramowania
Wymagania systemowe V-Ray 6 dla Autodesk Maya
Wymagania dotyczą najnowszej wersji V-Ray dla Cinema4D.
Procesor |
Procesor Intel 64, AMD64 lub zgodny z obsługą SSE4.2 |
Pamięć |
Minimum 8 GB RAM, zalecane 64 GB RAM |
System operacyjny |
System operacyjny Microsoft® Windows 10 lub Windows 11 |
Autodesk® 3ds Max |
3ds Max® 2018, 2019, 2020, 2021, 2022 i 2023 (64-bitowy) |
Porty USB |
Wymagany dla klientów korzystających ze starszej blokady sprzętowej, najlepiej USB 2.0 |
Akceleracja GPU |
NVIDIA CUDA z minimalnymi wymaganymi możliwościami obliczeniowymi 5.2: karty NVIDIA oparte na technologiach Maxwell, Pascal, Volta, Turing i Ampere; NVIDIA RTX z możliwościami obliczeniowymi 5.2: karty RTX z najnowszym zalecanym sterownikiem wideo; 2 GB pamięci VRAM V-Ray Production Denoiser: GPU AMD lub NVIDIA obsługujące OpenCL 1.2; NVIDIA AI Denoiser: karta NVIDIA oparta na procesorach Maxwell, Pascal, Volta, Turing i Ampere z najnowszym zalecanym sterownikiem wideo |
Produkty komplementarne
Pełna lista oprogramowania
AutoCAD
- AutoCAD LT
- AutoCAD
- AutoCAD Electrical
- AutoCAD Mechanical
- AutoCAD Map 3D
- Autodesk AutoCAD P&ID
- AutoCAD Architecture
- Autodesk AutoCAD Plant 3D
Inżynieria Lądowa i Infrastruktura
Architektura
- Autodesk Revit
- Autodesk AEC Collection
- AutoCAD Revit LT Suite
- Autodesk Nawisworks
- Autodesk Spacemaker
- Autodesk FormIt PRO
- Autodesk AutoCAD Architecture
Projektowanie Procesów Technologicznych
Konstrukcje
Rozwiązania chmurowe
Instalacje inżynierski
Oprogramowanie CAD - 3D
Oprogramowanie CAD - 2D
Zarządzanie dokumentacją
Oprogramowanie CAE
Oprogramowanie CAM
Animacja 3D i Modelowanie
Wizualizacja
Produkcja filmowa i telewizyjna