Brak dostępu do biblioteki Content Center

Wróć

Problem

Po zainstalowaniu Inventora R11, nie mogę pobrać żadnych elementów z biblioteki Content Center. Pojawia się komunikat, że nie mam dostępu do biblioteki, a jestem zalogowany jako użytkownik tylko do odczytu, aby korzystać z „localhost”.

Rozwiązanie

Mogą być 4 przyczyny występowania tego błędu:
a) Nie są zainstalowane biblioteki (przy instalacji tego oprogramowania nie zostały zaznaczone żadne normy, wg których wgrywane są elementy). Można doinstalować te biblioteki, ponieważ na płycie istnieje osobny setup.exe, który umożliwia instalowanie tych bibliotek.
b) W serwerze ADMS nie występują te pliki. Wówczas postępujemy zgodnie z pkt. a)
c) Nie ma zainstalowanego Internet Information Services (IIS). Instalujemy go poprzez Start- ustawienia-panel sterowania-dodaj/usuń programy – zakładka: dodaj/usuń komponenty Windows – i zaznaczamy kwadrat przy IIS, gdzie z CD Windows’a jest dogrywany ten komponent. Następnie sprawdzamy, czy jest on włączony. (Mój komputer-(PPM) zarządzaj-rozwijamy w drzewie struktury „Aplikacje i usługi” oraz folder „IIS”, a następnie w „Web Services” sprawdzamy, czy włączona jest ta aplikacja). Jeśli nie jest, włączamy ją i sprawdzamy, czy są dostępna jest biblioteka CC.
d) Działanie komunikatorów typu „skype” mogą być przyczyną konfliktu z dostępem do serwera ADMS, obsługujący tą biblioteką. Należy je wyłączyć przed pracą na tym oprogramowaniu

Dbamy o Twoją prywatność.

Dzięki wykorzystaniu rozwiązań takich, jak pliki cookies i pokrewne technologie oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że wyświetlane treści lepiej odpowiedzą na Twoje potrzeby. Więcej informacji znajdziesz w Polityka prywatności.