zmienny kod żądania

Wróć

Problem

kod żądania zmienia się, nie można zweryfikować autoryzacji, „gubienie” autoryzacji

Rozwiązanie

Znane są trzy przypadki takich zachowań:

1. ukryta partycja recovery (producenta komputera) – które zawartość należy zarchiwizować np. na płyt CD/DVD i następnie usunąć

2. Komputer wyposażony w kontroler SATA-RAID
 – należy dodać do rejestru wpis
[HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREAutodeskLicensesAutodesk Licensing ServiceParameters]
„MDI_Disable”=dword:00000001

3. Nie zostały zainstalowane poprawnie sterowniki dysku/kontrolera – należy sprawdzić i poprawić konfigurację

Dbamy o Twoją prywatność.

Dzięki wykorzystaniu rozwiązań takich, jak pliki cookies i pokrewne technologie oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że wyświetlane treści lepiej odpowiedzą na Twoje potrzeby. Więcej informacji znajdziesz w Polityka prywatności.