License error 1200.5.-96

Wróć

Problem

Podczas uruchomiania dowolnego produktu Autodesk z licencją sieciową wyświetlany jest komunikat:
License error [1200.5.-96]

Rozwiązanie

Błąd pojawia się w przypadku braku komunikacji komputera (na którym mamy zainstalowane oprogramowanie Autodesk-u i próbujemy je uruchomić) z serwerem licencji.

Poniżej dwie metody które pomogą rozwiązać problem:

1. Jeżeli na komputerze klienta i/lub na serwerze licencji włączony jest firewall należy otworzyć
porty 2080 and 27000-27009.
2. Serwer licencji nie jest w sieci rozpoznawany po nazwie (hostID) – w tym przypadku należy podać jego adres IP i/lub zmienić w pliku licpath.lic na komputerze klienta nazwę komputera na jego adres IP
np. z Server1 na 192.168.0.1
plik licpath.lic znajduje się w folderze w którym zainstalowaliśmy produkt – standardowo w katalogu C:Program Filesnazwa programu Autodesk
np. „C:Program FilesAutoCAD 2008”

Dbamy o Twoją prywatność.

Dzięki wykorzystaniu rozwiązań takich, jak pliki cookies i pokrewne technologie oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że wyświetlane treści lepiej odpowiedzą na Twoje potrzeby. Więcej informacji znajdziesz w Polityka prywatności.