Problem z licencją

Wróć

Problem

Po konsultacji z obsługą techniczną autodesk oraz telefonicznie z obsługą procad zgłaszam następujacy problem.
Nabyliśmy produkt AutoCAD 2008LT, który działa bez problemów na jednym z komputeró w Naszej firmie. Jednak gdy chcieliśmy zainstalować go na innym komp. w wersji 30 dniowej nie było takiej możliwości. Okno uruchom produkt jest nieaktywne.Dodam, że podczas instalacji pierwszej wersji na której obecnie pracujemy także nie było aktywnej funkcji uruchom produkt, a z uwagi na fakt ze mieliśmy licencję przeprowadziliśmy odrazu aktywację.
Chcielibyśmy uruchomić obecnie produkt na 30 dni na drugim komp. ale jest to nie możliwe.
W załączniku przesyłam printSc ekranu, który ułatwi zapoznanie się z obecnym problemem.

Rozwiązanie

Jeżeli nie można zainstalować programu jako wersji 30 dniowej to oznacza, że na danym komputerze już wcześniej był instalowany Autocad w tej wersji.

Dbamy o Twoją prywatność.

Dzięki wykorzystaniu rozwiązań takich, jak pliki cookies i pokrewne technologie oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że wyświetlane treści lepiej odpowiedzą na Twoje potrzeby. Więcej informacji znajdziesz w Polityka prywatności.