Błąd 1305 – Błąd odczytu pliku

Wróć

Problem

problem z instalacją:
wyskakuje błąd:
Błąd 1305. Błąd odczytu z pliku: D:Inventorx86ProgramFilesAutodeskInventor2009BinRegisterDesignSensors.exe. Sprawdz czy plik istnieje i czy masz do niego dostęp.

Plik na płycie istnieje.

Rozwiązanie

Przyczyn tego błędu jest kilka.

1. Może być czytnik napędu CD/DVD uszkodzony

Sprawdzić to można na innym czytniku. Jeśli instalacja zakończy się bez błędu to wina leży po stronie napędu CD/DVD.

2. Można uaktualnić Instalatora Windows pobierając nowszą wersję ze strony Microsoft’u:

http://support.microsoft.com/kb/290301/PL/

3. Nośnik na jakim zainstalowany jest program jest uszkodzony i przy instalacji nie można go odczytać (przez występowanie zabrudzeń lub rys).

Można też spróbować najpierw skopiować cały nośnik na dysk twardy komputera (lub zrobienie jego image’a) i później z dysku przeprowadzić instalację programu.

4. Jeśli nośnik wygląda na nowy a i tak winę ponosi płyta na której jest zainstalowany program to można nośnik wymienić odsyłając go do nas. W tym celu należy skontaktować się z oddziałem firmy PROCAD, gdzie program był zakupiony. 

Dbamy o Twoją prywatność.

Dzięki wykorzystaniu rozwiązań takich, jak pliki cookies i pokrewne technologie oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że wyświetlane treści lepiej odpowiedzą na Twoje potrzeby. Więcej informacji znajdziesz w Polityka prywatności.