Eksportowanie licencji

Wróć

Problem

Po wyeksportowaniu licencji plikiem z komputera stacjonarnego na laptop i przy jej imporcie na laptopie pojawia się komunikat „Ten plik nie jest poprawnym plikiem transferu. Wyeksportuj ponownie ten plik z komputera źródłowego. Kod błędu [17.1.84]”.
po ponownym eksporcie dalej pojawia się taki sam komunikat.

Rozwiązanie

Prawdopodobnie za pierwszym razem w komputerze skąd eksportowana jest licencja wpisał pan źle nazwę komputera, gdzie importowana jest licencja lub jego kod identyfikujący. Teraz ponowne wpisywanie poprawnych danych w komputerze skąd została wyeksportowana licencja nie pomoże, bo już jej tam nie ma. Trzeba czekać 1 dzień, aż wygaśnie licencja, a później ponownie aktywować program.

Dbamy o Twoją prywatność.

Dzięki wykorzystaniu rozwiązań takich, jak pliki cookies i pokrewne technologie oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że wyświetlane treści lepiej odpowiedzą na Twoje potrzeby. Więcej informacji znajdziesz w Polityka prywatności.