Nie można aktywować programu

Wróć

Problem

Niemożna aktywować licencji w wersji jednostanowiskowej dowolnego produktu Autodesk.

Rozwiązanie

Aby zidentyfikować i usunąć problem z aktywacją należy postępować zgodnie z poniższymi zaleceniami:
• Jeśli posiadamy firewall na komputerze należy go tymczasowo wyłączyć i spróbować ponownie aktywować produkt. Celem uzyskania dalszych szczegółów dla tego rozwiązania przejdź tutaj.
• Upewnij się, że twój system jest zaopatrzony we wszystkie dostępne service packi, poprawki opublikowane przez Microsoft. Celem uzyskania dalszych szczegółów dla tego rozwiązania przejdź tutaj.
• Jeśli twój komputer używa systemu Windows XP, powinieneś rozważyć odinstalowanie przeglądarki Internet Explorer 7, ponieważ może ona być przyczyną problemów z aktywacją. Celem uzyskania dalszych szczegółów dla tego rozwiązania przejdź tutaj.
• Jeśli masz problem związany z licencją i jej aktywacją zalecamy upewnienie się, że posiadasz tzw. czystą instalację produktu Autodesk na swoim systemie operacyjnym.
Celem uzyskania dalszych szczegółów dla tego rozwiązania przejdź tutaj.
• Aby upewnić się, że posiadasz wszelkie uprawnienia do instalacji produktu na komputerze z systemem Windows wykonaj instalację oprogramowania będąc zalogowanym na głównym koncie administratora lub użyj funkcji URUCHOM JAKO wybierając konto administratora a nie tylko konto użytkownika z uprawnieniami administratora. Na komputerach z systemem VISTA należy używać przede wszystkim tej drugiej metody upewniając się, że wybrane konto administratora posiada zdefiniowane niepuste hasło.
• Jeśli po poprawnej aktywacji produktu przy kolejnym uruchomieniu programu odkryjesz, że program działa na numerze seryjnym 000-00000000 wówczas szukaj rozwiązania tutaj.
 

Dbamy o Twoją prywatność.

Dzięki wykorzystaniu rozwiązań takich, jak pliki cookies i pokrewne technologie oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że wyświetlane treści lepiej odpowiedzą na Twoje potrzeby. Więcej informacji znajdziesz w Polityka prywatności.