Brak możliwości uruchomienia Menadżera Licencji Przenośnej i AutoCADa

Wróć

Problem

Od jakiegos czasu exportuję plik licencji do komputera w pracy i z powrotem. Dziś mi się to nie udało – nie uruchomił się Exporter, po trzech próbach nie uruchomił się też AutoCAD. Po naprawie instalacji z poziomu instalatora systemu Windows XP nic się nie zmieniło.

Rozwiązanie

Niestety ten problem może wynikać z wielu przyczyn.

W celu wyeliminowania problemu należy w pierwszej kolejności wykonać naprawę programu z użyciem oryginalnego nośnika.

Jeśli powyższe nie pomoże należy odinstalować produkt i oczyścić system z pozostałości zgodnie z procedurami (uninstall / reinstall) zamieszczonymi pod poniższym linkiem:

http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/ps/dl/item?siteID=123112&id=10243968&linkID=9240617

 

Jeśli żadna z tych metod nie da rezultatu to prosimy o zamieszczenie informacji o problemie poprzez stronę wsparcia technicznego wraz z podaniem danych o systemie i zainstalowanych programach Autodesk a także o posiadanym Antywirusie/Firewallu.

 

Dbamy o Twoją prywatność.

Dzięki wykorzystaniu rozwiązań takich, jak pliki cookies i pokrewne technologie oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że wyświetlane treści lepiej odpowiedzą na Twoje potrzeby. Więcej informacji znajdziesz w Polityka prywatności.