Pliki pomocy Civil 2012

Wróć

Problem

Brak plików pomocy, nie działa funkcja etransmit.

Rozwiązanie

Witam

Pomoc do programów Autodesk obecnie wyświetlana jest w przeglądarce internetowej. Do wyświetlenia potrzebne jest aktywne połączenie internetowe i brak przeszkód (typu zapora windows, blokada stron i serwerów) w połączeniach z Autodesk. Przykładowy link do pomocy Civil 2012 znajduje się poniżej:

http://docs.autodesk.com/CIV3D/2012/PLK/landing.html

Kolejną rzeczą jest zainstalowana i aktywowana przeglądarka Interner Eksplorer. Program wyświetla pliki pomocy korzystając z IE. Oczywiście przesłany link można otworzyć w dowolnej przeglądarce.

Polecam też instalację aktualizacji Civil 2012 – powinna rozwiązać problem z funkcją etransmit:

http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/ps/dl/index?siteID=123112&id=2334435&linkID=9240698#section1
 

Dbamy o Twoją prywatność.

Dzięki wykorzystaniu rozwiązań takich, jak pliki cookies i pokrewne technologie oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że wyświetlane treści lepiej odpowiedzą na Twoje potrzeby. Więcej informacji znajdziesz w Polityka prywatności.