Używanie starszej wersji oprogramowania niż przysługująca po wygaśnięciu subskrypcji
Problem
Czy po wygaśnięciu subskrypcji mogę nadal korzystać ze starszej wersji oprogramowania, jeśli nie chcę używać aktualnie przysługującej?
Rozwiązanie
Subskrypcja pozwala na upgrade oprogramowania do wersji, która ukaże się w trakcie jej trwania.
Podczas trwania subskrypcji można używać do 3 wersji wstecz od aktualnie obowiązującej.
Zgodnie z warunkami subskrypcji po jej wygaśnięciu przysługuje wyłącznie ostatnia wersja oprogramowania jaka została wydana w trakcie trwania subskrypcji.
W przypadku kiedy ze względów technologicznych, lub z uwagi na standardy korporacyjne, wymagane jest użytkowanie starszej wersji niż przysługująca (i przysługująca wersja nie została aktywowana) istnieje możliwość pozostania przy starszej wersji. W celu aktywacji należy skontaktować się z naszym wsparciem technicznym. Aktywacja w zależności od decyzji Autodesku może być permanentna lub czasowa (np. na rok).