Błąd połączenia/Connection error przy aktywacji

Wróć

Problem

Podczas próby aktywacji programu pojawia się komunikat o braku połączenia, błędnego czasu zegara systemowego lub czasowego braku dostępu do systemu.

 

Rozwiązanie

Należy sprawdzić poniższe możliwości

1. Zweryfikować poprawność czasu i strefy czasowej.

2. Jeśli czas i data są poprawne należy zmienić po kolei każdą z wartości, zapisać, a następnie przywrócić i ponownie zapisać.

3. Przy każdej zmianie należy podjąć próbę aktywacji oprogramowania.

4. W niektórych przypadkach pomaga też wyłączenie Automatycznego dostosowywania zegara do zmiany czasu.

źródło. autodesk.com

 

 

Dbamy o Twoją prywatność.

Dzięki wykorzystaniu rozwiązań takich, jak pliki cookies i pokrewne technologie oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że wyświetlane treści lepiej odpowiedzą na Twoje potrzeby. Więcej informacji znajdziesz w Polityka prywatności.