Problem z aktywacją licencji czasowej (desktop subscription)

Wróć

Problem

Podczas instalacji licencji desktop pojawia się błąd aktywacji, komunikat o niewłaściwej licencji lub polecenie skontaktowania się z administratorem.

Rozwiązanie

W przypadku problemów z aktywacją licencji czasowej (desktop) należy sprawdzić na koncie Autodesk czy produkt został przypisany do użytkownika na którego komputerze jest zainstalowany.

KLIKNIJ BY PRZEJŚĆ DO PORADNIKA INSTALACJI LICENCJI DESKTOP FIRMY AUTODESK

Jeżeli problem będzie nadal występował należy sprawdzić poniższy hotfix

KLIKNIJ BY POBRAĆ POPRAWKĘ ZE STRONY PRODUCENTA

Dbamy o Twoją prywatność.

Dzięki wykorzystaniu rozwiązań takich, jak pliki cookies i pokrewne technologie oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że wyświetlane treści lepiej odpowiedzą na Twoje potrzeby. Więcej informacji znajdziesz w Polityka prywatności.