Bezpłatne warsztaty Revit, 7-10 kwietnia, Online.

Dołącz

Efektywne zarządzanie projektami budowlanymi z CDE Autodesk

Komunikacja między budową a biurem to wyzwanie?

Tradycyjne formy komunikacji, takie jak e-maile, telefony czy spotkania, mogą być niewystarczające. Potrzebujemy sposobu na szybką wymianę informacji, aby uniknąć opóźnień, błędów i chaosu.

Wprowadzenie CDE – wspólnej platformy danych, takiej jak Autodesk Construction Cloud, której trzonem jest Autodesk DOCS może znacząco usprawnić komunikację.

Platforma DOCS zawiera pełną dokumentację projektu, dostępną dla zespołu projektowego i osób realizujących inwestycje. To źródło prawdy, które eliminuje nieporozumienia.

Autodesk Construction Cloud – Twoje centrum zarządzania projektami

Komunikacja ukierunkowana na przedmiot: Platforma umożliwia komunikację w kontekście konkretnego elementu projektu. Możemy rozmawiać o sytuacji na budowie lub w projekcie, wyjaśniać problemy lub wymieniać istotne informacje.

Zapytania o informację (RFI): W platformie możemy wysyłać oficjalne zapytania o informację. To nie tylko pytania, ale także kanał komunikacji między budową a biurem projektowym. Możemy je adresować do odpowiednich firm, branżystów lub konkretnych osób.

Historia procesów: Platforma przechowuje historię procesów, dzięki czemu możemy śledzić, kto o co pytał, jakie informacje były potrzebne i kto udzielił odpowiedzi. To narzędzie filtrowania i kontroli.

Wykrywanie kolizji bez specjalistycznej wiedzy

Nie musisz być ekspertem od narzędzi projektowych! Wyobraź sobie wspólny folder, w którym uczestnicy danego procesu publikują finalne dokumenty do sprawdzenia kolizji.

Dokumenty publikowane we wspólnym folderze kolizyjnym będą służyły do nieustannego porównywania, zderzania zawartych w nich informacji i wychwytywania punktów styku oraz punktów kolizyjnych.

Dzięki aplikacji BIM Collaborate, możesz sprawdzać zawartość plików publikowanych przez branżystów i wykrywać występujące pomiędzy nimi kolizje. To pozwoli uniknąć kłopotliwych sytuacji podczas realizacji inwestycji.

Koniec problemów z wersjami dokumentów

W dzisiejszym świecie, gdzie zarządzanie dużą ilością danych i dokumentów jest nieodłącznym elementem pracy, często napotykamy na problem wyboru właściwej wersji pliku. Czy plik o nazwie “x”, “y” czy “z” jest tym właściwym?

Wspólna platforma danych do zarządzania dokumentacją projektową może pomóc w utrzymaniu kontroli nad poprawnością dokumentacji oraz aktualnymi wersjami. Dzięki niej możemy:

• Przeglądać dokumentację bez dedykowanych narzędzi
• Śledzić postępy pracy projektowej
• Tworzyć spójne nazewnictwo plików
• Konfigurować uprawnienia i dostęp do folderów
• Zapewnić precyzyjną komunikację między zespołami

Jakie korzyści odniesie Twoja firma?

Szybsza reakcja na zmiany dzięki dostępowi do aktualnych informacji pozwala firmie dostosować się do zmian wewnętrznych i zewnętrznych.

Trafniejsze decyzje oparte na pełnym kontekście projektu. Informacje są niezbędne do trafnych decyzji. Komunikacja w kontekście projektu umożliwia konsultacje i analizę.

Większa motywacja zespołu dzięki transparentności procesu. Transparentność i uczestnictwo w informacjach budują zaufanie i angażują zespoły.

Mniej błędów wykonawczych dzięki wykrywaniu kolizji na etapie projektowania.

Oszczędność czasu i kosztów przez eliminację chaotycznej komunikacji.

Gratulacje! Zgłoszenie zostało wysłane

Dziękujemy za wypełnienie formularza. Wkórtce nasz pracownik skontaktuje się z Tobą. 

Informacje o Tobie

Dbamy o Twoją prywatność.

Dzięki wykorzystaniu rozwiązań takich, jak pliki cookies i pokrewne technologie oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że wyświetlane treści lepiej odpowiedzą na Twoje potrzeby. Więcej informacji znajdziesz w Polityka prywatności.