błąd 11.1.6011 lub 0.1.0011

Wróć

Problem

Błąd 11.1.6011 – występuje na przemian z błędem 0.1.0011 .
Jaka wg Państwa powinna być prawidłowa konfiguracja sprzętu aby ww.problem nie występował ?
w miesiącu kwietniu kilkukrotnie już wysyłałem zgłoszenie autoryzacji.
Nie ukrywam że ciągle wysyłanie zgłoszeń zaczyna robić się niewygodne.
Komputer na którym pracuje to HP8510w + XP Pro (po zmianie z Visty ENG).

Rozwiązanie

Występowanie tego błędu może mieć dwie przyczyny:
1. Jeżeli posiada Pan dysk twardy serial ATA, to wówczas trzeba zainstalować Hotfix, ze strony:
http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/ps/dl/item?siteID=123112&id=5620053&linkID=9240618
który naprawia ten błąd;
Należy się upewnić, czy posiada Pan takie połączenie szeregowe dysku, ponieważ Hotfix ten jest przeznaczony TYLKO do tego typu napędów.
2. Kolejną przyczyną może być niepoprawne skonfigurowanie sprzętu w komputerze. Należy sprawdzić, czy zostały poprawnie zainstalowane sterowniki do karty graficznej, płyty głównej, itp.

Dbamy o Twoją prywatność.

Dzięki wykorzystaniu rozwiązań takich, jak pliki cookies i pokrewne technologie oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że wyświetlane treści lepiej odpowiedzą na Twoje potrzeby. Więcej informacji znajdziesz w Polityka prywatności.