Błąd „1:52:Failed to load FNP_ACT_Installer.dll.3:126”

Wróć

Problem

Podczas instalacji pojawia się błąd : „1:52:Failed to load FNP_ACT_Installer.dll.3:126”, który uniemożliwia dalszą instalację aplikacji Autodesku.

Rozwiązanie

Witam,
poniżej przedstawiam 2 możliwe rozwiązania problemu:

ROZWIĄZANIE NR 1

Gdy pojawi się błąd proszę skopiować plik FNP_ACT_Installer.dll ręcznie z DVD do folderu C:Program FilesCommon FilesAutodesk SharedAdLMR1.
Plik DLL jest zlokalizowany w następującym miejscu na płycie DVD:

<Napęd DVD>:x86acadltProgram FilesRootCommon Files FolderAutodesk SharedAdLMR1

ROZWIĄZANIE NR 2

Bardzo proszę, żeby odinstalował Pan aplikację oraz wszelkie resztki (jeżeli pozostały) Autodesk Structural Detailing mam tutaj na myśli lokalizacje:

C:Program Files Structural Detailing

C:Documents and Settings<konto użytkonika>Dane AplikacjiAutodesk Structural Detailing

C:Documents and SettingsAll UsersDane AplikacjiAutodesk Structural Detailing

C:Documents and Settings<użytkownik>Ustawienia LokalneDane AplikacjiAutodesk Structural Detailing

Dodatkowo bardzo proszę wyczyścić folder TEMP – C:Documents and Settings<user>Ustawienia LokalneTemp.

Dodatkowo proszę usunąć rejestry:

Start >>> Uruchom >>> wpisać regedit >>> HKEY_LOKAL_MACHINE>>>SOFTWARE >>> AUTODESK >>> AUTOCAD >>> tutaj będą różne katalogi np. R17.1 po kliknięciu na dany po prawej stronie pojawi się aplikacja do której należy i proszę skasować ten należący do Structural Detailing.

Następnie proszę skopiować zawartość całej płyty instalacyjnej na dysk twardy i zainstalować Autodesk Structural Detailing z dysku twardego.

 

Dbamy o Twoją prywatność.

Dzięki wykorzystaniu rozwiązań takich, jak pliki cookies i pokrewne technologie oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że wyświetlane treści lepiej odpowiedzą na Twoje potrzeby. Więcej informacji znajdziesz w Polityka prywatności.