Błąd po zainstalowaniu pakietu serwisowego.

Wróć

Problem

 Błąd po instalacji pakietów serwisowych.

Rozwiązanie

 Aby korzystać z oprogramowania Autodesk, trzeba mieć konto z pełnym dostępem do praw administratorskich, ponieważ oprogramowanie zapisuje informacje w rejestrze systemu Windows.

Prawdopodobnie program antywirusowy zablokował wpis do rejestru.

Zalecam reinstalację pakietów serwisowych z uwzględnieniem poniższych kroków.

1. Upewnij się, czy Windows Vista ma zainstalowane aktualne pakiety serwisowe.

* Wszystkie poprawki systemu Windows Vista [ szczególnie aktualizacja NET Framework v3.5 SP1 ].

2. Upewnij się, czy są zainstalowane dedykowane [certyfikowane] sterowniki karty graficznej.

* Informacje dotyczące sterowników kart graficznych znajdziesz tutaj.

3. Usuń wszystkie pliki tymczasowe [ katalog „temp” z konta użytkownika aktualnie zalogowanego ].
4. Sprawdź czy jest odpowiednia ilość miejsca na dysku aby pomieścić wszystkie tymczasowe instalacje.
5. Upewnij się czy masz odpowiednią ilość pamięci RAM.

* Informacje dotyczące wymagań systemowych znajdziesz tutaj.

6. Upewnij się czy jesteś zalogowany jako administrator – musisz mieć pełny dostęp do rejestru.
7. Wyłącz UAC przed zainstalowaniem pakietów serwisowych.
8. Wyłącz wszystkie programy antywirusowe – to bardzo ważne – najlepiej wyłączyć usługi antywirusowe.
9. Uruchom ponownie stacje roboczą i zainstaluj pakiety serwisowe.

Dbamy o Twoją prywatność.

Dzięki wykorzystaniu rozwiązań takich, jak pliki cookies i pokrewne technologie oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że wyświetlane treści lepiej odpowiedzą na Twoje potrzeby. Więcej informacji znajdziesz w Polityka prywatności.