Bład wewnętrzny GEDIT3

Wróć

Problem

Podczas pracy z autocadem pojawia się bład wewnętrzny GEDIT3. Wygenerowany przez firmę Autodesk komunikat odsyła mnie do ściągniecia programu GEDIT HOTFIX. Po jego ściągnieciu program nie uruchamia się sygnalizuje brak pliku o nazwie ac1st17.dll.
Informuje iż pracuje na autocadzie LT 2008 pod windowsem VISTA HOME PREMIUM.
 

Rozwiązanie

Ważna jest tu kolejność instalowania poprawek.

Proszę sprawdzić wersję swojego programu:

1. Klikamy na menu rozwijalne POMOC > INFORMACJE.

2. Klikamy na przycisk „Informacje o produkcie” w prawym górnym rogu.

3. W polu: WERSJA PRODUKTU sprawdzamy co jest tam napisane.

– Jeśli numer wersji mieści się w przedziale od B.219.0 (UNICODE) do B.219.17 (UNICODE) to trzeba zainstalować poprawkę, którą akurat komunikat Autodesk’u odesłał do ściągnięcia i AutoCAD powinien działać bez błędu GEDIT3.

– Jeśli numer wersji jest mniejszy niż B.219.0 (UNICODE) to trzeba najpierw zainstalować AutoCAD LT 2008 SP1, a dopiero później już zainstalowaną poprawkę. U pana widocznie nastąpiła odwrotna kolejność i dlatego wystąpił komunikat o braku pliku, który prawdopodobnie stworzy się po zainstalowaniu SP1. Niech pan zainstaluje SP1 dla AutoCAD’a 2008 LT i sprawdzi czy komunikat o brakującym pliku nadal się pojawia. Jak będzie, to trzeba przeprowadzić reinstalację programu, zainstalować SP1, a później poprawka GEDIT3.

– Jeśli numer wersji jest B.219.17 (UNICODE) lub większy to nie trzeba instalować już tej poprawki.

Linki skąd można ściągnąć SP1 dla AutoCAD’a LT 2008:

http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/ps/dl/item?siteID=123112&id=10035903&linkID=9240818

GEDIT3:

http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/ps/dl/item?siteID=123112&id=11294512&linkID=9240818

Dbamy o Twoją prywatność.

Dzięki wykorzystaniu rozwiązań takich, jak pliki cookies i pokrewne technologie oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że wyświetlane treści lepiej odpowiedzą na Twoje potrzeby. Więcej informacji znajdziesz w Polityka prywatności.