Największe w Polsce bezpłatne warsztaty komputerowe Revit Online | 25 – 27 listopada 2024 Zarezerwuj swoje mijesce już dziś!

Brak bibliotek po instalacji Revit LT 2017

Wróć

Problem

Po zainstalowaniu programu Revit LT 2017 nie ma dostępnych bibliotek oraz szablonów.

Rozwiązanie

Rozwiązanie problemu jest następujące:

1. Pełna deinstalacja programu wg instrukcji w linku:

https://knowledge.autodesk.com/support/revit-products/troubleshooting/caas/sfdcarticles/sfdcarticles/2017-How-to-Complete-a-Clean-Install-and-Uninstall-of-Revit-products.html

2. Pobranie folderu o nazwie „Revit_2017_MasterXML.zip”  oraz działanie zgodnie z instrukcją z linku: 

http://forums.autodesk.com/t5/revit-architecture-forum/revit-lt-2017-missing-content-libraries/td-p/6447319

czyli: 

3. Z naszego konta Autodesk Account rozpoczynamy instalację programu metodą „INSTALUJ TERAZ” (zostanie pobrany plik, który rozpocznie instalację)

4. W oknie instalacyjnym, w miejscu gdzie mamy możliwość sprawdzenia zawartości Autodesk Revit LT Content Libraries 2017 klikamy na strzałkę w dół. Jeżeli Content  Pack jest pusty, to anulujemy proces instalacji.

5. Rozpakowujemy pobrany plik „Revit_2017_MasterXML.zip” a następnie kopiujemy plik „master.rlt.xml do katalogu C:AutodeskWIAutodesk Revit LT 2017ContentRevit folder:

6. Uruchamiamy ponownie pobrany plik instalacyjny i biblioteki powinny być dostępne: 

7. Wybieramy wersje językowe bibliotek, które chcemy mieć zainstalowane i kontynuujemy proces instalacji.

Dbamy o Twoją prywatność.

Dzięki wykorzystaniu rozwiązań takich, jak pliki cookies i pokrewne technologie oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że wyświetlane treści lepiej odpowiedzą na Twoje potrzeby. Więcej informacji znajdziesz w Polityka prywatności.