Brak bibliotek po instalacji Revit LT 2017
Problem
Po zainstalowaniu programu Revit LT 2017 nie ma dostępnych bibliotek oraz szablonów.
Rozwiązanie
Rozwiązanie problemu jest następujące:
1. Pełna deinstalacja programu wg instrukcji w linku:
2. Pobranie folderu o nazwie „Revit_2017_MasterXML.zip” oraz działanie zgodnie z instrukcją z linku:
czyli:
3. Z naszego konta Autodesk Account rozpoczynamy instalację programu metodą „INSTALUJ TERAZ” (zostanie pobrany plik, który rozpocznie instalację)
4. W oknie instalacyjnym, w miejscu gdzie mamy możliwość sprawdzenia zawartości Autodesk Revit LT Content Libraries 2017 klikamy na strzałkę w dół. Jeżeli Content Pack jest pusty, to anulujemy proces instalacji.
5. Rozpakowujemy pobrany plik „Revit_2017_MasterXML.zip” a następnie kopiujemy plik „master.rlt.xml do katalogu C:AutodeskWIAutodesk Revit LT 2017ContentRevit folder:
6. Uruchamiamy ponownie pobrany plik instalacyjny i biblioteki powinny być dostępne:
7. Wybieramy wersje językowe bibliotek, które chcemy mieć zainstalowane i kontynuujemy proces instalacji.