Content Center w instalacji sieciowej Inventora
Problem
Na nowym serwerze działa Inventor z licencją dla nauczyciela i z licencją dla 10 komputerów na sali. Wszystko chodzi łącznie z Autocadem (edukacja). Jeden problem jesli na serwerze, gdzie został zainstalowany ADMS Consol z bbliotekami Content Center. Na tym serwerze, dostęp do tych bibliotek (za pomocą localhost) jest bezproblemowe. Jednak, gdy z komputera użytkownika chce się pobrać element znormalizowany, pojawia się komunikat o braku połączenia z ADMS Console.
Rozwiązanie
Aby użytkownicy mieli dostęp do bibliotek Content Center zainstalowanych na serwerze, należy mieć odblokowany port 80 w zaporze Windows. Najważniejszą sprawą jest również instalacja na serwerze – ADMS Console – z usługą IIS, a nie AWS. Jeśli wykonano instalację na AWS, wówczas trzeba odinstalować ADMS 2009, dograć IIS z nośnika Windows i wykonać ponowną instalację bibliotek z ADMS.
Jeśli instalacja sieciowa została wykonana z obrazu stanowiska, wówczas ADMS Console, wraz z Content Center nie został zainstalowany (trzeba to wykonać indywidualnie). Jeśli wykona się instalację ADMS na każdym komputerze użytkownika z osobna, wówczas mogą oni korzystać z CC poprzez serwer localhost.