Największe w Polsce bezpłatne warsztaty komputerowe Revit Online | 25 – 27 listopada 2024 Zarezerwuj swoje mijesce już dziś!

Na tym komputerze jest teraz uruchomiona inna instalacja/aktualizacja Autodesk

Wróć

Problem

Pierwotnie zainstalowałam tylko aktualizację Revita. Teraz chciałabym doinstalować resztę pakietowych programów. Podczas procesu instalacji wyświetla się załączony komunikat błędu.

W załączeniu logi.

Rozwiązanie

W załączonym logu jedna z linijek odnosi się do opisanego problemu. 

[data,godzina][nazwa stanowiska i użytkownika] Na tym komputerze jest teraz uruchomiona inna instalacja/aktualizacja Autodesk. Poczekaj na jej zakończenie, a następnie kliknij przycisk Ponów.

Komunikat ten oznacza że instalator Autodesk został uruchomiony dwukrotnie. Należy sprawdzić czy w tle nie przebiega instalacja programu, service packa lub language packa.

Dbamy o Twoją prywatność.

Dzięki wykorzystaniu rozwiązań takich, jak pliki cookies i pokrewne technologie oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że wyświetlane treści lepiej odpowiedzą na Twoje potrzeby. Więcej informacji znajdziesz w Polityka prywatności.