Plik CUI
Problem
Mam dalszy problem z edycja tekstu wielowierszowego. Wygląda to tak że po włączeniu programu i pierwszej próbie edycji tekstu wielowierszowego nie da się w niego wejść przez podwójne kliknięcie myszka. Znalazłem na to sposób ale jest to uciążliwe, trzeba wpisać skrót wt tekstu wielowierszowego kliknąć Enter i bez wpisywania jakiegokolwiek tekstu kliknąć Esc. No i teraz już można za pomocą dwukrotnego kliknięcia wchodzić do każdego tekstu wielowierszowego, wykonując miedzy czasie inne komendy, więc nie jest to powtarzana czynność. Moja prośba polega na tym żeby rozwiązać ten problem i żeby można było od razu wchodzić w tekst.Wracając do odpowiedzi na swoje poprzednie pytanie dotyczące tekstu wielowierszowego, nie mogę znaleźć tego pliku do sprawdzenia ustawień – Acadlt.CUI.I jeszcze zamieszczam screen dotyczący sytuacji zmiany tekstu. Proszę o szybka odpowiedź.
Rozwiązanie
Proszę sprawdzić czy zainstalowane są wszystkie uaktualnienia w programie.
Aby to sprawdzić wchodzimy w menu kryjące się pod literką “A” w lewym górnym rogu programu. Wybieramy: Pomoc > Informacje. Po pokazaniu się okienka klikamy na przycisk “Informacje o produkcie…”. W nowym oknie w pozycji “Pakiet serwisowy produktu” sprawdzamy jaki jest stan naszych uaktualnień. Jeśli jest zero, to trzeba uaktualnić program. Wszystkie uaktualnienia można ściągnąć ze strony producenta programu:
http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/ps/dl/index?siteID=123112&id=2334435&linkID=9240818
By sprawdzić wszystkie przyczyny powstawania problemów z tekstem prosimy o przysłanie pliku CUI.
Aby uzyskać do niego dostęp należy:
Wpisać polecenie CUI i zatwierdzić enterem. Przechodzimy do zakładki przenoszenie i pod nazwą lewej kolumny “Dostosowywane pliki: Główny CUI” jest pole rozwijane. Po rozwinięciu wybieramy: “Zapisz jako” i zapisujemy w wygodnym dla nas miejscu.
Prosimy o przesłanie tego zapisanego pliku.