Problem przy logowaniu do ADMS

Wróć

Problem

Problem przy logowaniu do Autodesk Data Management Server blad w zalaczniku.
System Win XP Prof SP2 odinstalowalem program antywirusowy.

Rozwiązanie

W przypadku problemów z zalogowaniem do ADMS należy sprawdzić:

– czy została zinstalowana usługa IIS i jest uruchomiona na porcie 80 (można ją doinstalować z płyty z Windows w sekcji dodatkowe moduły),

– czy jest uruchomiona usługa SQL Server (AUTODESKVAULT)

– czy jest zainstalowana właściwa wersja ADMS czyli 2009.

Problemy z tymi usługami generuje nie tylko program antywirusowy ale również Skype używa tego samego portu oraz moduły Blutooth.

Dbamy o Twoją prywatność.

Dzięki wykorzystaniu rozwiązań takich, jak pliki cookies i pokrewne technologie oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że wyświetlane treści lepiej odpowiedzą na Twoje potrzeby. Więcej informacji znajdziesz w Polityka prywatności.