Problem z instalacja AutoCAD LT 2008 na nowych stacjach roboczych

Wróć

Problem

Po zainstalowaniu programu, program nie uruchamia się. Komputer był restartowany, program odinstalowany i instalowany ponownie. Brak jakichkolwiek komunikatów z błędem.Tyczy się to 2 aplikacji, na 2 różnych komputerach (HP dx7400M, WinXPProPL). System operacyjny ze wszystkimi najnowszymi poprawkami Microsodtu. Po kliknięciu na ikonkę programu (lub bezpośrednio z c:program filesAutodesk….) nic się nie dzieje. Proces nie istnieje w systemie.

Rozwiązanie

Należy wyłączyć wszystkie nie Microsoftowe oprogramowania poprzez: Uruchom – wpisać „msconfig” i w zakładce „Services” włączyć opcję „Ukryj wszystkie usługi firmy Microsoft” i odznaczyć wszystkie istniejące tam programy. Następnie po zatwierdzeniu zmian i uruchomieniu ponownym komputera, odinstalować AutoCADa LT 2008 i ponownie go zainstalować. Jeśli to nie pomoże, wówczas spróbować uruchomić program, na systemie awaryjnym Windowsa. Jeśli i to nie pomoże, wówczas problem może być w sprzęcie lub w zainstalowanych sterownikach.

Dbamy o Twoją prywatność.

Dzięki wykorzystaniu rozwiązań takich, jak pliki cookies i pokrewne technologie oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że wyświetlane treści lepiej odpowiedzą na Twoje potrzeby. Więcej informacji znajdziesz w Polityka prywatności.