problem z interfejsem w Revit 2011

Wróć

Problem

Program nagle zaczął mieć problemy z poprawnym wyświetlaniem okna właściwości i żadne podejmowane kroki nie przynoszą poprawy.

Rozwiązanie

W pierwszej kolejności należy zresetować interfejs programu.
W tym celu należy posłużyć się instrukcją ze strony Autodesk, znajdującą się pod poniższym linkiem:
http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/ps/dl/item?linkID=9243099&id=14880949&siteID=123112

W przypadku gdy podane rozwiązane nie przyniesie rezultatu należy przeinstalować produkt używając poniższej instrukcji:

http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/ps/dl/item?siteID=123112&id=14633513&linkID=9243099

Jeśli powyższe instrukcje nie pomogą rozwiązać problemu prosimy o zainstalowanie najnowszych sterowników do karty graficznej, przeinstalowanie platformy .NET Framework (wersja 4 i 3.5).

 

Dbamy o Twoją prywatność.

Dzięki wykorzystaniu rozwiązań takich, jak pliki cookies i pokrewne technologie oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że wyświetlane treści lepiej odpowiedzą na Twoje potrzeby. Więcej informacji znajdziesz w Polityka prywatności.