Problem z Revitem – zamknięcie programu
Problem
Nastąpiło zamnięcie programu podczas wykonywania standardowych zadań dot. ściany złożonej – zainstalowana jest poprawka SP1.
Rozwiązanie
Przy tego typu problemach – prosimy o umieszczanie w zgłoszeniach informacji odnośnie:
1) wersji językowej programu,
2) informacji czy problem powstał w trakcie pracy na pliku czysto lokalnym czy pliku lokalnym powiązanym z plikiem centralnym
3) jeżeli plik jest zapisywany w lokalizacji zdalnej – np dysk sieciowy – to czy zarządzanie w sieci oparte jest o domenę.
4) informacji o wersji systemu, języku i zainstalowanych SP. (np. XP Proffesional PL SP3)
5) jak często występuje problem w stosunku do ogólnego czasu pracy na programie
6) Jaki program antywirusowy jest zainstalowany na stanowisku.
7) czy można powiedzieć że problem występuje najczęściej podczas konkretnej/ych operacji?
Powyższe dane pozwolą nam zawęzić pole i szybciej znaleść przyczynę problemu a tym samym ją wyeliminować.