Problem z Revitem – zamknięcie programu

Wróć

Problem

Nastąpiło zamnięcie programu podczas wykonywania standardowych zadań dot. ściany złożonej – zainstalowana jest poprawka SP1.

Rozwiązanie

Przy tego typu problemach – prosimy o umieszczanie w zgłoszeniach informacji odnośnie:

1) wersji językowej programu,

2) informacji czy problem powstał w trakcie pracy na pliku czysto lokalnym czy pliku lokalnym powiązanym z plikiem centralnym

3) jeżeli plik jest zapisywany w lokalizacji zdalnej – np dysk sieciowy – to czy zarządzanie w sieci oparte jest o domenę.

4) informacji o wersji systemu, języku i zainstalowanych SP. (np. XP Proffesional PL  SP3)

5) jak często występuje problem w stosunku do ogólnego czasu pracy na programie

6) Jaki program antywirusowy jest zainstalowany na stanowisku.

7) czy można powiedzieć że problem występuje najczęściej podczas konkretnej/ych operacji?

 

Powyższe dane pozwolą nam zawęzić pole i szybciej znaleść przyczynę problemu a tym samym ją wyeliminować.

Dbamy o Twoją prywatność.

Dzięki wykorzystaniu rozwiązań takich, jak pliki cookies i pokrewne technologie oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że wyświetlane treści lepiej odpowiedzą na Twoje potrzeby. Więcej informacji znajdziesz w Polityka prywatności.