Revit 2014 LT – rendering w chmurze

Wróć

Problem

Nie można przesłać pliku do wizualizacji w usłudze 360, wyskakuje informacja „THE FILE COULD NOT BE TRANSLATED. -1” teraz juz nie można wogóle otworzyć tego pliku i pojawila się informacja, że „…file is corrupt and need to be manualy recovered” problem w tym, że nie mam w folderze backup żadnych zapisanych backupów, w innych plikach też.
Problem pojawił się po wkrótce po przejściu z wersji 2013 na 2014.

 

 

Rozwiązanie

Problem został już poruszony na stronie feedbacku chmury (tutaj link)  
Kilka przyczyn, które mogły spowodować taką sytuację:

• Revit LT 2013 i 2014 mają problemy z niektórymi elementami (np. chody itp.), których numery identyfikacyjne powodują konflikt przy tłumaczeniu pliku na dane zrozumiałe dla silnika renderującego w chmurze.
• Innym problemem może być nazwa konta użytkownika w samym systemie Windows (najczęściej dziwne znaki w nazwie powodują również błędy).

Jest przygotowywany service pack (SP1) dla Revita LT 2014. Ppodejrzewam, że będzie wydany już niedługo ale dokładnej daty dostarczenia SP1 nie znamy.
 

Dbamy o Twoją prywatność.

Dzięki wykorzystaniu rozwiązań takich, jak pliki cookies i pokrewne technologie oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że wyświetlane treści lepiej odpowiedzą na Twoje potrzeby. Więcej informacji znajdziesz w Polityka prywatności.