Uszkodzony plik po aktualizacji w Revit 2014/Revit 2014LT

Wróć

Problem

 Po otworzeniu pliku utworzonego w starszej wersji i aktualizacji wystąpił błąd przedstawiony na poniższym zrzucie ekranu

Rozwiązanie

 W przypadku wystąpienia błędu w trakcie aktualizacji należy przywrócić automatyczną kopię bezpieczeństwa. Nie ma innej możliwości odzyskania uszkodzonej zawartości.

Więcej o odzyskiwaniu kopii bezpieczeństwa można przeczytać na stronie producenta.

 Problem jest analizowany przez zespół programistów Autodesk i zaleca się wykonanie kopii pliku przed każdą aktualizacją do najnowszej wersji.

Dbamy o Twoją prywatność.

Dzięki wykorzystaniu rozwiązań takich, jak pliki cookies i pokrewne technologie oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że wyświetlane treści lepiej odpowiedzą na Twoje potrzeby. Więcej informacji znajdziesz w Polityka prywatności.