- Oprogramowanie
- Animacja i Wizualizacja
- Autodesk Media&Entertai...
Oprogramowanie Autodesk Media&Entertainment Collection
Media & Entertainment Collection to najprostszy sposób na zapewnienie dostępu do narzędzi do tworzenia grafiki komputerowej obejmujących cały proces projektowania.
Czym jest kolekcja Autodesk Media&Entertainment Collection?
Kolekcja Autodesk Media & Entertainment Collection obejmuje wszystkie narzędzia niezbędne do zbudowania zaawansowanego i skalowalnego procesu produkcji animacji 3D obejmującego złożone symulacje, efekty i renderowanie.
Z modułem Arnold możesz renderować nawet najtrudniejsze ujęcia — od szczegółowych sekwencji bitewnych po wyjątkowo realistyczne stworzenia.
Wykorzystaj rozszerzenie Bifrost do programu Maya i twórz złożone efekty, w tym wybuchy, ogień, piasek i śnieg.
Zapewnij grafikom komplet narzędzi pozwalających tworzyć za każdym razem olśniewające sceny o filmowej jakości.
Media & Entertainment Collection
Wybierając kolekcję, otrzymujesz wszystkie produkty podstawowe oraz trzy dodatkowe narzędzia do szkicowania, rejestrowania rzeczywistości i tworzenia postaci.
Co można osiągnąć dzięki kolekcji?
Największe studia tworzące animacje, efekty wizualne i gry używają kolekcji Media & Entertainment Collection do tworzenia przebojowych gier, programów telewizyjnych i hitów filmowych.
Jak kolekcja może wspomóc Twoja działalność?
-
Wydajność renderowania
Wykorzystaj pakiet 5 licencji na moduł Arnold, aby zwiększyć wydajność renderowania wysokiej jakości obrazów.
-
Skalowalne symulacje
Twórz zaawansowane efekty na wielką skalę dzięki możliwości uruchamiania programu Bifrost nawet na 15 komputerach.
-
Dostęp do narzędzi dla twórców
Zapewnij grafikom dostęp do szerokiej gamy narzędzi 3D na każdym etapie produkcji.
-
Elastyczność zatrudniania
Nie pozwól, by dotychczasowe procesy organizacji produkcji i narzędzia narzucały ograniczenia w zatrudnianiu najlepszych grafików do każdego zadania.
Zawartość kolekcji Media & Entertainment Collection
Korzystaj z zaawansowanych narzędzi, aby urzeczywistniać swoją wizje – od pierwszej wersji roboczej po klatki końcowe.
Kolekcja Media & Entertainment zawiera wszystkie narzędzia potrzebne do zbudowania potężnego i skalowalnego przepływu pracy animacji 3D do złożonych symulacji, efektów i renderowania.
Od szczegółowych sekwencji bitew po surrealistyczne stworzenia, renderuj swoje najtrudniejsze projekty z Arnoldem. Twórz złożone efekty, w tym eksplozje, ogień, piasek i śnieg za pomocą Bifrost dla Maya. Zapewnij artystom wybór narzędzi do tworzenia pięknych prac o filmowej jakości za każdym razem.
-
Czym jest Media & Entertainment Collection?
Media & Entertainment Collection to najprostszy sposób na zapewnienie dostępu do narzędzi do tworzenia grafiki komputerowej obejmujących cały proces projektowania. Wystarczy jedna subskrypcja, aby mieć dostęp do wszystkiego, co potrzebne do szkicowania, modelowania, tworzenia szkieletów postaci, animowania, tworzenia efektów, oświetlania i renderowania projektów — od pierwszych szkiców po gotowe klatki.
-
Jakie produkty obejmuje kolekcja Media & Entertainment Collection?
W skład kolekcji Media & Entertainment Collection wchodzą produkty Maya, 3ds Max, Arnold (z opcją zakupu pakietu 5 licencji — patrz następne pytanie), MotionBuilder, Mudbox, ReCap Pro i Autodesk Rendering.
Każda licencja na kolekcję uprawnia też do uruchamiania rozszerzenia Bifrost do programu Maya na maksymalnie 15 komputerach, co pozwala przetwarzać symulacje Bifrost na farmie obliczeniowej. Rozszerzenie Bifrost do programu Maya to środowisko programowania wizualnego umożliwiające tworzenie złożonych efektów.
-
Jak uzyskać z kolekcją pakiet 5 licencji Arnold?
Przy zakupie kolekcji Media & Entertainment Collection online (na tej stronie) otrzymasz licencję Arnold dla jednego użytkownika, której można używać na maksymalnie 5 komputerach. Kupując subskrypcję kolekcji u sprzedawcy, można wybrać albo licencję Arnold dla jednego użytkownika, albo pakiet 5 licencji Arnold dla wielu użytkowników. Opcja licencji dla wielu użytkowników zamiast licencji dla jednego użytkownika jest dostępna wyłącznie przy zakupie u sprzedawcy i nie ma zastosowania w przypadku zakupu online.
-
Jak wygląda integracja produktów z kolekcji?
W przypadku produktów podstawowych można importować i eksportować wspólne formaty plików. Niektóre produkty umożliwiają równoczesną współpracę nad modelem lub projektem w całym procesie tworzenia. Przykłady można znaleźć w sekcjach Projektowanie i tworzenie gier oraz Produkcja filmowa i telewizyjna. Zintegrowany z programami Maya i 3ds Max moduł renderowania Arnold pozwala wyświetlać wysokiej jakości podglądy i szybko tworzyć kolejne wersje projektu.
-
Co w przypadku, gdy nie wszystkie produkty z kolekcji są potrzebne?
Używaj tych produktów, których potrzebujesz i które przyniosą największe korzyści. Nawet jeśli użyjesz tylko dwóch lub trzech produktów z kolekcji, to i tak zaoszczędzisz znaczne kwoty, jednocześnie zwiększając możliwości firmy i skracając czas realizacji projektów.
-
Jak mogę wypróbować kolekcję?
Aby wypróbować poszczególne produkty wchodzące w skład kolekcji, pobierz bezpłatną 30-dniową wersję testową każdego produktu, który chcesz bliżej poznać. Dzięki temu pobierasz tylko te produkty, których potrzebujesz. Możesz równolegle używać wersji testowych dowolnie wielu produktów z kolekcji.
-
Czy mogę przejść z pojedynczego produktu na kolekcję?
Tak. Subskrybenci większości produktów indywidualnych i pakietów mogą zamienić obecną subskrypcję roczną lub wieloletnią na subskrypcję jednej z kolekcji.
Maya
Twórz rozległe światy, realistyczne postacie i olśniewające efekty.
Maya to profesjonalne oprogramowanie 3D do tworzenia realistycznych postaci i efektów gotowych do wykorzystania w przebojach kinowych.
- Ożywiaj realistyczne postacie komputerowe za pomocą wciągających narzędzi animacyjnych.
- Używaj intuicyjnych narzędzi do modelowania, aby tworzyć obiekty i sceny 3D.
- Twórz realistyczne efekty — od eksplozji po symulacje tkanin.
3ds Max
Twórz rozbudowane światy do gier i szczegółowo dopracowane wnętrza do wizualizacji projektów. Profesjonalne oprogramowanie 3ds Max® do modelowania, renderowania i animacji 3D umożliwia tworzenie rozbudowanych światów i najwyższej klasy projektów.
- Tchnij życie w środowiska i krajobrazy dzięki zaawansowanym narzędziom do modelowania.
- Twórz szczegółowe projekty i rekwizyty, korzystając z intuicyjnych narzędzi do teksturowania i cieniowania.
- Wykonuj iteracje i twórz profesjonalne renderingi, zachowując pełną kontrolę artystyczną nad projektem.
Arnold
Renderuj nawet najbardziej złożone projekty. Oprogramowanie Arnold to zaawansowany moduł renderujący wykorzystujący ray tracing metodą Monte Carlo, który pomaga uzyskać piękne i przewidywalne rezultaty.
- Poruszaj się po oprogramowaniu za pomocą prostych i intuicyjnych elementów sterujących.
- Twórz profesjonalne rendery z pełną kontrolą artystyczną.
- Uzyskaj natychmiastowe wyniki dzięki interaktywnemu renderowaniu.
MotionBuilder
Przechwytuj, edytuj i odtwarzaj złożone animacje postaci. MotionBuilder® to oprogramowanie do animacji postaci 3D używane do ożywiania sympatycznych postaci i dzikich stworzeń.
- Przechwytuj, edytuj i odtwarzaj złożone animacje
- Pracuj szybciej i wydajniej w interaktywnym środowisku
- Bezproblemowo wymieniaj dane między narzędziami do tworzenia treści 3D, takimi jak Maya i 3ds Max
Mudbox
Twórz niezwykle szczegółowe geometrie 3D i tekstury. Oprogramowanie Mudbox® to cyfrowe narzędzie do rzeźbienia i malowania 3D do tworzenia szczegółowych postaci i środowisk z pięknymi teksturami.
- Ożyw projekty 3D dzięki intuicyjnym narzędziom do rzeźbienia.
- Dodawaj ostatnie poprawki do modeli dzięki elastycznym możliwościom malowania tekstur.
- Pracuj szybciej dzięki łatwemu w użyciu przepływowi pracy opartemu na warstwach.
ReCap Pro
Twórz modele 3D na podstawie importowanych zdjęć i skanów laserowych. Oprogramowanie ReCap® Pro umożliwia projektantom i inżynierom tworzenie wysokiej jakości, szczegółowych modeli rzeczywistych zasobów. Zastosowania programu ReCap Pro:
- Analiza i weryfikacja istniejących warunków i zasobów powykonawczych w celu uzyskiwania spostrzeżeń i podejmowania lepszych decyzji.
- Tworzenie chmury lub siatki punktów w ramach obsługi procesów modelowania informacji o budynku (BIM) i współpraca między zespołami w rzeczywistym kontekście.
- Pomiary, planowanie, budowa i renowacja budynków oraz infrastruktury.
Autodesk Rendering
Używaj usługi renderowania w chmurze, aby szybciej tworzyć fotorealistyczne obrazy.
Skorzystaj z ogromnej mocy obliczeniowej dzięki możliwościom renderowania w chmurze w programie Autodesk® Rendering. Dzięki temu możesz tworzyć fotorealistyczne obrazy o wysokiej rozdzielczości w krótszym czasie.
Media & Entertainment Collection – wymagania systemowe
Wymagania systemowe Autodesk Maya 2023
System operacyjny |
System operacyjny Microsoft® Windows® 11, 10 Apple® macOS® 12.x, 11.x, 10.15.x, 10.14.x Linux® Red Hat® Enterprise 8.5, 7.6-7.9 WS Linux CentOS® 8.5, 7.6-7.9 Rocky Linux 8.5 Więcej informacji na stronie producenta: Autodesk’s Product Support Lifecycle. link: https://www.autodesk.com/support/account/manage/versions/support-lifecycle Przeglądarka Autodesk zaleca najnowszą wersję następujących przeglądarek internetowych w celu uzyskania dostępu do dodatkowych treści online: Apple Safari Microsoft Edge Google Chrome™ Mozilla Firefox |
Hardware |
CPU 64-bit Intel® lub AMD® procesor wielordzeniowy z zestawem instrukcji SSE4.2 Modele Apple Mac z chipem serii M obsługiwane w trybie Rosetta 2 |
RAM |
minimum 8 GB RAM (zalecane 16 GB lub więcej) |
Grafika Na poniższej stronie znajduje się szczegółowa lista zalecanych systemów i kart graficznych: |
https://knowledge.autodesk.com/support/maya/troubleshooting/caas/simplecontent/content/maya-certified-hardware.html |
Miejsce na dysku |
7 GB wolnego miejsca na dysku niezbędne do instalacji |
Wymagania systemowe Autodesk 3ds Max 2023
Oprogramowanie Autodesk 3ds Max 2023 jest obsługiwane w następujących 64-bitowych systemach operacyjnych i wymaga co najmniej systemu z następującym 64-bitowym sprzętem:
System operacyjny |
System operacyjny 64-bit Microsoft® Windows® 11 i Windows 10. Więcej informacji na stronie producenta: Autodesk’s Product Support Lifecycle. link: https://www.autodesk.com/support/account/manage/versions/support-lifecycle Przeglądarka Autodesk zaleca najnowszą wersję następujących przeglądarek internetowych w celu uzyskania dostępu do dodatkowych treści online: Microsoft® Edge Google Chrome™ Microsoft® Internet Explorer® Mozilla® Firefox® |
Hardware |
CPU 64-bit Intel® lub AMD® procesor wielordzeniowy z zestawem instrukcji SSE4.2 |
RAM |
minimum 4 GB RAM (zalecane 8 GB lub więcej) |
Grfika Szczegółowa listę zalecanych systemów i kart graficznych można znaleźć w dokumencie 3ds Max Certified Hardware |
https://knowledge.autodesk.com/support/3ds-max/downloads/caas/downloads/content/3ds-max-certified-hardware.html |
Miejsce na dysku |
9 GB wolnego miejsca na dysku niezbędne do instalacji |
Wymagania systemowe Arnold
Ogólnie rzecz biorąc, Arnold będzie działał na prawie każdym 64-bitowym systemie, w którym działają Houdini, Maya, Cinema 4D, 3ds Max lub Katana. Istnieją jednak pewne minimalne wymagania:
– Windows 10 lub nowszy z pakietem redystrybucyjnym programu Visual Studio 2019. – Linux z co najmniej glibc 2.17 i libstdc++ 4.8.5 (gcc 4.8.5). Jest to odpowiednik RHEL/CentOS 7. – macOS 10.13 lub nowszy. – Procesory muszą obsługiwać zestaw instrukcji SSE4.1. – Arnold natywnie obsługuje działanie pod procesorami Apple z serii M, takimi jak procesory M1. – Renderowanie GPU działa tylko w systemach Windows i Linux i wymaga procesora graficznego NVIDIA o architekturze Ampere, Turing, Volta, Pascal lub Maxwell. – Optix™ denoiser wymaga procesora graficznego NVidia z funkcją CUDA™ Compute Capability 5.0 lub nowszą. > Do renderowania GPU zalecamy używanie sterowników 511.09 (Quadro), 511.09 (GeForce) lub nowszych w systemie Windows oraz 495.46 lub nowszych w systemie Linux. Typ sterownika musi być ustawiony na DCH. |
Wymagania systemowe MotionBuilder 2022
Oprogramowanie Autodesk® MotionBuilder® 2022 jest obsługiwane w następujących 64-bitowych systemach operacyjnych i wymaga co najmniej systemu z następującym 64-bitowym sprzętem:
System operacyjny |
System operacyjny Microsoft® Windows® 10. Aby uzyskać informacje dotyczące pomocy technicznej, zapoznaj się z cyklem życia pomocy technicznej firmy Autodesk . System operacyjny Linux® Red Hat® Enterprise 8.2, 7.6-7.9 WS System operacyjny Linux® CentOS 8.2, 7.6-7.9 Przeglądarka Autodesk zaleca najnowszą wersję następujących przeglądarek internetowych w celu uzyskania dostępu do dodatkowych treści online: Apple® Safari® Google Chrome™ Microsoft® Internet Explorer® Mozilla® Firefox® |
Sprzęt komputerowy |
procesor 64-bitowy wielordzeniowy procesor Intel® lub AMD® |
Sprzęt graficzny |
Szczegółowe informacje na temat zalecanych systemów i kart graficznych znajdują się na stronie Maya Certified Hardware |
RAM |
8 GB pamięci RAM (zalecane 16 GB lub więcej) |
Miejsce na dysku |
4 GB wolnego miejsca na dysku do instalacji |
Wymagania systemowe Autodesk Mudbox 2023
System operacyjny |
System operacyjny Microsoft® Windows® 11, 10 Apple® macOS® 12.x, 11.x, 10.15.x, 10.14.x Linux® Red Hat® Enterprise 8.5, 7.6-7.9 WS Linux CentOS® 8.5, 7.6-7.9 Rocky Linuks 8.5 Aby uzyskać informacje o pomocy technicznej, zapoznaj się z cyklem życia pomocy technicznej firmy Autodesk . Przeglądarka Autodesk zaleca najnowszą wersję następujących przeglądarek internetowych w celu uzyskania dostępu do dodatkowych treści online: Przeglądarka internetowa Apple Safari Przeglądarka internetowa Google® Chrome Przeglądarka internetowa Microsoft Edge Przeglądarka internetowa Mozilla® Firefox® |
Sprzęt komputerowy |
procesor 64-bitowy wielordzeniowy procesor Intel® lub AMD® |
Sprzęt graficzny |
Szczegółowe informacje na temat zalecanych systemów i kart graficznych znajdują się na stronie Maya Certified Hardware |
RAM |
4 GB pamięci RAM (zalecane 8 GB lub więcej) |
Miejsce na dysku |
2 GB wolnego miejsca na dysku do instalacji |
Wymagania systemowe programu Autodesk ReCap Pro
System operacyjny |
Microsoft® Windows® 10 (64-bitowy) |
Typ procesora |
Procesor 2,0 gigaherca (GHz) lub szybszy 64-bitowy (x64). |
RAM |
8 GB lub więcej pamięci RAM |
Rozdzielczość wyświetlacza |
1600 x 1050 lub wyższy True Color |
Karta graficzna |
Karta graficzna klasy stacji roboczej z obsługą OpenGL 3.3 i pamięcią graficzną 1 GB lub większą |
Przeglądarka |
Google Chrome™ — najnowsza wersja |
Minimalne specyfikacje systemu |
|
System operacyjny |
Microsoft Windows 10 (64-bitowy) |
Typ procesora |
Procesor 64-bitowy (x64) 2,0 GHz lub szybszy |
RAM |
4 GB lub więcej pamięci RAM |
Rozdzielczość wyświetlacza |
1280 x 1024 z True Color |
Karta graficzna |
Urządzenie graficzne obsługujące OpenGL 3.1 z 256 MB pamięci graficznej |
Pełna lista oprogramowania
AutoCAD
- AutoCAD LT
- AutoCAD
- AutoCAD Electrical
- AutoCAD Mechanical
- AutoCAD Map 3D
- Autodesk AutoCAD P&ID
- AutoCAD Architecture
- Autodesk AutoCAD Plant 3D
Inżynieria Lądowa i Infrastruktura
Architektura
- Autodesk Revit
- Autodesk AEC Collection
- AutoCAD Revit LT Suite
- Autodesk Nawisworks
- Autodesk Spacemaker
- Autodesk FormIt PRO
- Autodesk AutoCAD Architecture
Projektowanie Procesów Technologicznych
Konstrukcje
Rozwiązania chmurowe
Instalacje inżynierski
Oprogramowanie CAD - 3D
Oprogramowanie CAD - 2D
Zarządzanie dokumentacją
Oprogramowanie CAE
Oprogramowanie CAM
Animacja 3D i Modelowanie
Wizualizacja
Produkcja filmowa i telewizyjna