- Oprogramowanie
- Animacja i Wizualizacja
- V-Ray for 3ds Max
Oprogramowanie V-Ray for 3ds Max
Optymalne oprogramowanie do renderingu 3D dla najwyższej jakości wizualizacji i produkcji, cenione za wszechstronność zastosowania i zdolność do radzenia sobie z każdym projektem.
Kup oprogramowanie
Optymalne oprogramowanie do renderingu 3D dla najwyższej jakości wizualizacji i produkcji
V-Ray for 3ds Max to niezawodne oprogramowanie do renderingu. Cenione za wszechstronność zastosowania i zdolność do radzenia sobie z każdego rodzaju projektem – poczynając od masywnej i dynamicznej sceny z dużą ilością świateł, na wysublimowanej martwej naturze kończąc – to niezwykle przystępne rozwiązanie dla artystów i projektantów pracujących w przestrzeni 3D.
Najwyższa technologia renderingu dla każdego projektu
Do wykonania prawdziwie fotorealistycznego renderingu, potrzebujesz wbudowanego i zoptymalizowanego raytracingu, które zapewni jakość oraz szybkość pracy, a także będzie przystosowane do skali projektu. V-Ray daje Ci moc do pracy z interaktywnym, super-szybkim renderingiem oraz renderingiem produkcyjnym o większym obciążeniu – a to wszystko z wykorzystaniem pełnych możliwości Twojego sprzętu CPU i GPU.
V-Ray for 3ds Max – stworzony aby podołać najtrudniejszym scenom
Gdy pracujesz przy największej scenie jaką w życiu widziałeś, zdecydowanie potrzeba Ci silnika, który Cię nie zawiedzie. Miliardy wielokątów? Tysiące świateł? V-Ray da sobie z tym radę. Z V-Ray wyrenderujesz cokolwiek chcesz. Oświetlenie adaptacyjne, obiekty proxy, rendering sieciowy – to cały arsenał niezawodnych funkcji, który czeka w zasięgu Twojej ręki.
Postprodukcja renderów bez dodatkowych narzędzi
V-Ray wyposaża Cię w kompletny zestaw do oświetlenia, cieniowania i narzędzi do redneringu – wszystko zintegrowane z Cinema4D. Zaprojektowany na nowo V-Ray Frame Buffer, zaopatrzony w mikser oświetlenia i kompozytor warstw oznacza tyle, że jedno narzędzie możesz wykorzystać na wiele sposobów – nie musisz korzystać z kilku różnych aplikacji.
Płynna praca z innymi programami
V-Ray jest kompatybilny z większością popularnych rozszerzeń dla Cinema4D – Substance, Forest Pack, Railclone, Ornatrix, Tyflow, Phoenix FD i innymi. V-Ray to także idealne rozwiązanie wspierające otwarte standardy, takie jak Alembic, OSL, OpenColorIO, a teraz także ACEScg.
Uwolnij swój sprzęt dzięki szybkiemu i prostemu renderowaniu w chmurze
Zamień swój komputer w superkomputer dzięki łatwemu dostępowi do renderingu w chmurze, bezpośrednio z poziomu V-Ray. Pracuj nad swoimi projektami i renderuj w tym samym czasie.
Zawartość
V-Ray dla 3ds Max to niezawodne oprogramowanie do renderingu. Cenione za wszechstronność zastosowania i zdolność do radzenia sobie z każdego rodzaju projektem – poczynając od masywnej i dynamicznej sceny z dużą ilością świateł, na wysublimowanej martwej naturze kończąc – to niezwykle przystępne rozwiązanie dla artystów i projektantów pracujących w przestrzeni 3D.
Funkcje w programie V-Ray dla 3ds Max
Rendering CPU oraz GPU
Potężne renderowanie CPU i GPU dostosowane do wymagań produkcji high-end. V-Ray GPU CUDA renderuje zarówno na CPU jak i na GPU pozwalając w pełni wykorzystać cały sprzęt.
Denoiser AI NVIDIA
Błyskawicznie pozbędziesz się szumów podczas renderowania. Dzięki technologii odszumiania NVIDIA wspomaganej przez AI.
Chaos Cloud
Ulepszony eksport scen V-Ray dodaje obsługę większej liczby funkcji podczas renderowania w Chaos Cloud.
Wznawialny rendering
Zatrzymaj swój render w dowolnym momencie i wznów tam gdzie skończyłeś.
Usuwanie błedów w cieniowaniu
Łatwo wyizolujesz tekstury, materiały i geometrię aby usunąć błędy dużych zacieniowanych obszarów w V-Ray IPR i V-Ray GPU IPR.
Funkcje – oświetlenie i iluminacja
Oświetlenie adaptacyjne
Nowy algorytm, który niesamowicie przyśpieszy rendering Twoich scen z obecną dużą ilością źródeł światła.
Bezbłędne oświetlanie
Imituj każdy rodzaj oświetlenia naturalnego lub sztucznego. Z takimi opcjami jak oświetlenia powierzchni, słońce i niebo oraz światła IES, możesz renderować artystycznie i zarazem bezbłędnie.
Analiza oświetlenia
Za pomocą nowych narzędzi analizy oświetlenia możesz poprawnie zmierzyć poziomy światła w swojej scenie.
Global Illumination
Wybieraj spośród kilku opcji globalnego oświetlenia – dokładnego, przybliżonego lub mieszanego.
Funkcje – kamery i efekty optyczne
Nowe efekty niedoskonałości soczewki
Symuluj rzeczywiste efekty obiektywu aparatu dzięki proceduralnie generowanemu kurzowi i zadrapaniom.
Poruszona migawka
Imituj zniekształcone efekty rozmycia ruchu, typowe dla cyfrowych kamer wideo i telefonów komórkowych.
Fotorealistyczne aparaty
Pracuj jak fotograf. Rzeczywisty aparat pozwoli Ci utrwalać obrazy z zachowaniem szczegółowej głębi, a także uzyskasz filmowy efekt rozmycia w ruchu.
Nowe efekty soczewki
Nowe efekty glare i bloom zostały całkowicie przeprojektowane, aby były szybsze i dokładniejsze niż kiedykolwiek.
Aparat typu: „Wyceluj i pstryknij”
Idealne rendery są tak łatwe, jak robienie zdjęć, dzięki nowemu automatycznemu balansowi ekspozycji i bieli.
Wirtualna rzeczywistość
Doświadcz swojego projektu w wirtualnej rzeczywistości. Dodaj zawartość do urządzenia w technologii VR, np. Samsung Gear VR.
Funkcje – Materiały
Zaawansowane nadpisanie materiału
Nowa opcja zastąpienia materiału zachowuje oryginalne krycie, wypukłości, załamania i samoświecenie, zapewniając jeszcze większą kontrolę twórczą.
Automatyczna konwersja materiałów fizycznych
Materiały fizyczne Autodesk są automatycznie tłumaczone na materiały V-Ray bez dodatkowych konwersji.
Nowa przezroczystość materiału V-Ray
Twórz prawdziwie półprzezroczyste materiały dzięki zaktualizowanemu materiałowi V-Ray. Teraz dzięki wbudowanemu wolumetrycznemu podpowierzchniowemu rozpraszaniu renderowanie realistycznej skóry, plastiku, wosku i nie tylko jest łatwiejsze niż kiedykolwiek.
Ulepszony wyświetlanie materiału V-Ray w viewporcie
Nowe efekty glare i bloom zostały całkowicie przeprojektowane, aby były szybsze i dokładniejsze niż kiedykolwiek.
Materiał włosów fizycznych
Idealne rendery są tak łatwe, jak robienie zdjęć, dzięki nowemu automatycznemu balansowi ekspozycji i bieli.
Materiał V-Ray Switch
Nałóż kilka materiałów na ten sam obiekt, a podczas renderingu wybierz, który chcesz.
Metaliczność
Materiał V-Ray dodaje wspracie shader’ów PBR za pomocą nowych ustawień metalicznych refleksów.
V-Ray Toon Shader
Szybko dodawaj efekty rysunkowe i cieniowanie komórek do swoich projektów 3D.
Wspieranie biblioteki materiałów Chaos Scans
Ponad 1000 zeskanowanych materiałów. Zaimportujesz i wyrenderujesz bezpośrednio w V-Ray.
Presety materiałów
Oszczędzaj czas, tworząc wspólne materiały z ustawieniami wstępnymi dla aluminium, chromu, szkła i innych. Dodano również ustawienia wstępne dla najczęściej używanych kolorów włosów.
Podglądy materiałów
Nowe wyrenderowane próbki materiałów pokazują dokładnie, jak będą wyglądać Twoje materiały.
Warstwa powłoki
Nałóż kilka materiałów na ten sam obiekt, a podczas renderingu wybierz, który chcesz.
Warstwa połysku
Twórz miękkie tkaniny z mikrofibry, takie jak aksamit, satyna i jedwab, dzięki nowym opcjom połysku w zaktualizowanym materiale V-Ray.
Warstwa cienkiej folii
Z łatwością twórz opalizujące materiały, takie jak bańki mydlane, plamy oleju i inne, dzięki nowej opcji cienkiej folii dostępnej w materiale V-Ray.
Funkcje – Tekstury
Efektywne tekstury
Pracuj z gotowymi teksturami o wielu rozdzielczościach za pomocą Twoich ulubionych aplikacji, takich jak np. MARI, Mudbox lub Zbrush.
Mapowanie typu triplanar
Szybkie dodawanie gładkiej tekstury, bez mapowania UV.
Zaokrąglone narożniki
Generuj idealnie gładkie krawędzie podczas renderowania, bez dodatkowego modelowania.
Różnicowanie tekstur
Dodaj różnorodności do swojej sceny dzięki nowej mapie VRayUVWRandomizer i ulepszonym kontrolkom VRayMultiSubTex.
Funkcje – Geometria
Chaos Scatter
Pracuj z gotowymi teksturami o wielu rozdzielczościach za pomocą Twoich ulubionych aplikacji, takich jak np. MARI, Mudbox lub Zbrush.
V-Ray Enmesh
Układaj wzory geometrii 3D na obiektach, aby tworzyć złożone powierzchnie z dużą ilością szczegółów i uzyskać wspaniałe zbliżenia. Enmesh jest idealny do tworzenia skomplikowanych paneli, ogrodzeń, tkanin i wielu innych elementów, a zużywa znacznie mniej pamięci niż ręczne przenoszenie lub kopiowanie.
Geometria Proxy
Renderuj ogromne sceny z obiektami proxy. Serwery proxy V-Ray obsługują również warstwowe pliki alembiczne, wydajnie zastępują złożoną geometrię sceny i ładują się tylko w czasie renderowania. Ponadto możesz użyć widoku hierarchii, aby łatwo kontrolować obiekty w V-Ray Proxy.
Hair & Fur
Renderuj realistyczne włosy wydajnie i bez migotania. V-Ray zawiera futro proceduralne, zoptymalizowane shadery włosów i obsługuje 3ds Max Hair And Fur, HairFarm i Ornatrix.
Geometria Specjalna
Twórz unikalną geometrię, taką jak nieskończone płaszczyzny, metakule i izopowierzchnie, cząstki i przekroje obiektów za pomocą logicznych wartości logicznych czasu renderowania.
V-Ray Decal
Wyświetlaj naklejki V-Ray na powierzchniach pod dowolnym kątem bez dodatkowej pracy UVW lub naruszania materiałów leżących pod spodem. Idealne do szybkiego dodawania wszystkiego, od naklejek i etykiet po pęknięcia, plamy i zadrapania. Dodaj przemieszczenie, aby uzyskać jeszcze bardziej realistyczne wyniki.
Zaawansowany Clipper
Twórz złożone odcięcia i przekroje, używając dowolnego obiektu mesh.
Funkcje – Efekty atmosferyczne i wolumetryczne
Volume Rendering
Pracuj z gotowymi teksturami o wielu rozdzielczościach za pomocą Twoich ulubionych aplikacji, takich jak np. MARI, Mudbox lub Zbrush.
Głębia atmosfery
Układaj wzory geometrii 3D na obiektach, aby tworzyć złożone powierzchnie z dużą ilością szczegółów i uzyskać wspaniałe zbliżenia. Enmesh jest idealny do tworzenia skomplikowanych paneli, ogrodzeń, tkanin i wielu innych elementów, a zużywa znacznie mniej pamięci niż ręczne przenoszenie lub kopiowanie.
Nasze cechy i wartości
Blisko klienta (6 oddziałów)
60-ciu profesjonalistów w zespole PROCAD
50.000 przeszkolonych profesjonalistów
8h dziennie bezpłatnego wsparcia technicznego
Usługi dopasowane do biznesu
Baza wiedzy
1300 unikalnych filmów instruktażowych
Certyfikat Pochodzenia Oprogramowania
Wymagania systemowe V-Ray for 3ds Max
Procesor |
Procesor Intel 64, AMD64 lub zgodny z obsługą SSE4.2 |
Pamięć |
Minimum 8 GB RAM, zalecane 64 GB RAM |
System operacyjny |
System operacyjny Microsoft® Windows 10 lub Windows 11 |
Autodesk® 3ds Max |
3ds Max® 2018, 2019, 2020, 2021, 2022 i 2023 (64-bitowy) |
Porty USB |
Wymagany dla klientów korzystających ze starszej blokady sprzętowej, najlepiej USB 2.0 |
Akceleracja GPU |
NVIDIA CUDA z minimalnymi wymaganymi możliwościami obliczeniowymi 5.2: karty NVIDIA oparte na technologiach Maxwell, Pascal, Volta, Turing i Ampere; NVIDIA RTX z możliwościami obliczeniowymi 5.2: karty RTX z najnowszym zalecanym sterownikiem wideo; 2 GB pamięci VRAM V-Ray Production Denoiser: GPU AMD lub NVIDIA obsługujące OpenCL 1.2; NVIDIA AI Denoiser: karta NVIDIA oparta na procesorach Maxwell, Pascal, Volta, Turing i Ampere z najnowszym zalecanym sterownikiem wideo |
Pełna lista oprogramowania
AutoCAD
- AutoCAD LT
- AutoCAD
- AutoCAD Electrical
- AutoCAD Mechanical
- AutoCAD Map 3D
- Autodesk AutoCAD P&ID
- AutoCAD Architecture
- Autodesk AutoCAD Plant 3D
Inżynieria Lądowa i Infrastruktura
Architektura
- Autodesk Revit
- Autodesk AEC Collection
- AutoCAD Revit LT Suite
- Autodesk Nawisworks
- Autodesk Spacemaker
- Autodesk FormIt PRO
- Autodesk AutoCAD Architecture
Projektowanie Procesów Technologicznych
Konstrukcje
Rozwiązania chmurowe
Instalacje inżynierski
Oprogramowanie CAD - 3D
Oprogramowanie CAD - 2D
Zarządzanie dokumentacją
Oprogramowanie CAE
Oprogramowanie CAM
Animacja 3D i Modelowanie
Wizualizacja
Produkcja filmowa i telewizyjna