- Szkolenia
- Wizualizacja i animacja
- Szkolenie / Kurs Autode...
Szkolenie / Kurs Autodesk 3ds Max – Stopień II
Podczas szkolenia uczestnicy będą udoskonalać umiejętności z zakresu obsługi programu 3ds Max, zdobędą wiedzę dotyczącą zaawansowanych funkcji programu 3ds Max, modelowania złożonych obiektów, podstaw pracy z silnikiem V-Ray i podstaw animacji.
Program szkolenia
Kurs Autodesk 3ds Max Stopień II obejmuje praktyczne zastosowania programu 3DS MAX do zaawansowanego modelowania i wizualizacji komputerowej. Szkolenie porusza zagadnienia kompozycji statycznej i dynamicznej
-
Modelowanie z wykorzystaniem nowych narzędzi Graffite Tools
• Tworzenie kanapy
• Tworzenie poduszki
• Tworzenie terenu
• Tworzenie np. symetrycznej twarzy (Slice, Instance Mirror)
-
Błyskawiczne tworzenie pomieszczeń dla wizualizacji wewnętrznych i reklamowych
• Użycie modyfikatorów Shell w odniesieniu do geometrii typu PLANE lub brył skonwertowanych na EditablePoly
• Wykorzystanie modyfikatorów CapHoles i Nomal
-
Wykorzystanie grawitacji związanej z modyfikatorem Cloth
• Zasada działania i podstawowe parametry (modyfikator garment maker)
• Wykorzystanie generatora Wiatru do nadania odpowiedniego kształtu
• Modyfikatory poprawiające wygląd obiektów oraz ich optymalizacja
-
Tworzenie efektów organicznych z wykorzystaniem modyfikatora Hair&Fur
• Tworzenie dywanu
• Tworzenie trawnika
-
Tworzenie materiału siatkowego z właściwościami fizycznymi bez tekstury jako główne narzędzie prezentacji koncepcji
• Wykorzystanie Facemap i Gradient Ramp – uproszczona i szybko renderowana metoda, ale cechująca się sporymi niedokładnościami i zanikającymi wzorami w wizualizacji
• Wykorzystanie Composite z Standard i Wire Standard – bardziej złożona i precyzyjniej obrazowana metoda uzyskania widoku siatki obiektu ale bez efektów fizycznych
• Wykorzystanie Composite z Arch&Design oraz Wire Standard – złożona metoda pokazująca zachowanie fizyczne materiału z efektem widocznej siatki ale bez finalnej tekstury.
-
Wykorzystanie systemów cząsteczkowych do szybkiego tworzenia krajobrazu z drzewami i głazami narzutowymi
• Narzędzie PFSource – funkcja malarza
• Narzędzie ParticlePaint – funkcja pędzla
-
Narzędzia do przyspieszania renderingu dużej liczby identycznych obiektów
• MR Proxy
• Normal Mapping
-
Światła fotometryczne w wizualizacji
• Objaśnienie i przykłady wzorów rozłożenia światła dla źródeł fotometrycznych
• Widoczność światła w renderingu i zasady operowania nim
• Wykorzystanie SkyPortal jako podstawy do tworzenia reklamy świetlnej.
• Oświetlenie dzienne
-
MentalRay jako podstawowe narzędzie obrazowania
• Właściwości środowiskowe (kontrola ekspozycji, efekty atmosferyczne)
• Podstawowe różnice z VRAY
-
Wykorzystanie Render Elements do analizy renderingu oraz do tworzenia warstw niezbędnych do dalszej obróbki w aplikacjach takich jak Adobe Photoshop i Autodesk Combustion
-
Wykorzystanie SkinelineRenderer i Radiocity jako alternatywnego mechanizmu renderingu scen (różnice w obrazowaniu i zasada działania)
-
Wykorzystanie materiałów Mate oraz Camera Map do przenoszenia efektów z wizualizowanej sceny na płaskie tło zdjęciowe
• Przenoszenie cienia i parametry wpływające na jego zachowanie
• Właściwe ustawienia środowiska dla uzyskania poprawnego efektu
• SafeFrame
-
[crmtrainprice id=”55448″] Kurs Autodesk 3ds Max Stopień II obejmuje praktyczne zastosowania programu 3DS MAX do zaawansowanego modelowania i wizualizacji komputerowej. Szkolenie porusza zagadnienia kompozycji statycznej i dynamicznej Czas trwania: 20 godzinSzczegółowy program szkolenia 1. Modelowanie z wykorzystaniem nowych narzędzi Graffite Tools:• Tworzenie kanapy• Tworzenie poduszki• Tworzenie terenu• Tworzenie np. symetrycznej twarzy (Slice, Instance Mirror) 2. Błyskawiczne tworzenie pomieszczeń dla wizualizacji wewnętrznych i reklamowych:• Użycie modyfikatorów Shell w odniesieniu do geometrii typu PLANE lub brył skonwertowanych na EditablePoly• Wykorzystanie modyfikatorów CapHoles i Nomal3. Wykorzystanie grawitacji związanej z modyfikatorem Cloth:• Zasada działania i podstawowe parametry (modyfikator garment maker)• Wykorzystanie generatora Wiatru do nadania odpowiedniego kształtu• Modyfikatory poprawiające wygląd obiektów oraz ich optymalizacja4. Tworzenie efektów organicznych z wykorzystaniem modyfikatora Hair&Fur:• Tworzenie dywanu• Tworzenie trawnika 5. Tworzenie materiału siatkowego z właściwościami fizycznymi bez tekstury jako główne narzędzie prezentacji koncepcji (kilka metod):• Wykorzystanie Facemap i Gradient Ramp – uproszczona i szybko renderowana metoda, ale cechująca się sporymi niedokładnościami i zanikającymi wzorami w wizualizacji• Wykorzystanie Composite z Standard i Wire Standard – bardziej złożona i precyzyjniej obrazowana metoda uzyskania widoku siatki obiektu ale bez efektów fizycznych• Wykorzystanie Composite z Arch&Design oraz Wire Standard – złożona metoda pokazująca zachowanie fizyczne materiału z efektem widocznej siatki ale bez finalnej tekstury. 6. Wykorzystanie systemów cząsteczkowych do szybkiego tworzenia krajobrazu z drzewami i głazami narzutowymi:• Narzędzie PFSource – funkcja malarza• Narzędzie ParticlePaint – funkcja pędzla 7. Narzędzia do przyspieszania renderingu dużej liczby identycznych obiektów:• MR Proxy• Normal Mapping 8. Światła fotometryczne w wizualizacji:• Objaśnienie i przykłady wzorów rozłożenia światła dla źródeł fotometrycznych• Widoczność światła w renderingu i zasady operowania nim• Wykorzystanie SkyPortal jako podstawy do tworzenia reklamy świetlnej.• Oświetlenie dzienne 9. MentalRay jako podstawowe narzędzie obrazowania:• Właściwości środowiskowe (kontrola ekspozycji, efekty atmosferyczne)• Podstawowe różnice z VRAY 10. Wykorzystanie Render Elements do analizy renderingu oraz do tworzenia warstw niezbędnych do dalszej obróbki w aplikacjach takich jak Adobe Photoshop i Autodesk Combustion 11. Wykorzystanie SkinelineRenderer i Radiocity jako alternatywnego mechanizmu renderingu scen (różnice w obrazowaniu i zasada działania) 12. Wykorzystanie materiałów Mate oraz Camera Map do przenoszenia efektów z wizualizowanej sceny na płaskie tło zdjęciowe:• Przenoszenie cienia i parametry wpływające na jego zachowanie• Właściwe ustawienia środowiska dla uzyskania poprawnego efektu• SafeFrame 13. Animacja dookólna i zewnętrzna budynku z wykorzystaniem modyfikatora PathDeform 14. Unikanie efektu migotania oświetlenia sceny podczas animacji
Stacjonarnie Najczęściej wybierane
Regularna netto | 1 000 zł |
Regularna brutto | 1 230 zł |
Studencka netto | 451,22 zł |
Studencka brutto | 555,00 zł |
Dlaczego warto
-
Międzynarodowy certyfikat CAD firmy Autodesk
-
Profesjonalni, certyfikowani trenerzy z wieloletnim doświadczeniem szkoleniowym
-
Sale wyposażone w nowoczesny sprzęt komputerowy
-
Bezpośredni kontakt z trenerem i innymi uczestnikami
Online
Online netto | 999,00 zł |
Online brutto | 1 228,77 zł |
Studencka online netto | 451,22 zł |
Studencka online brutto | 555,00 zł |
Dlaczego warto
-
Międzynarodowy certyfikat CAD firmy Autodesk
-
Profesjonalni, certyfikowani trenerzy z wieloletnim doświadczeniem szkoleniowym
-
Pełna interakcja z wykładowcą
-
Zakres szkolenia, długość trwania analogiczny do szkoleń stacjonarnych
-
Szkolisz się z dowolnego miejsca – wystarczy stanowisko komputerowe i dostęp do internetu
Nasze cechy i wartości
Blisko klienta (6 oddziałów)
60-ciu profesjonalistów w zespole PROCAD
50.000 przeszkolonych profesjonalistów
8h dziennie bezpłatnego wsparcia technicznego
Usługi dopasowane do biznesu
Baza wiedzy
1300 unikalnych filmów instruktażowych
Certyfikat Pochodzenia Oprogramowania
Budownictwo
Mechanika
Wizualizacja i animacja
Inne
- Chmura punktów
- Druk 3D
- Corel Draw
- Photoshop
- Microsoft Power BI
- Microsoft Project
- Kosztorysowanie w programie Norma
- Microsoft Excel
Pozostałe
Egzaminy certyfikacyjne