Zarządzanie kontami Autodesk bez tajemnic! Kompleksowe warsztaty dla administratorów IT

Zoptymalizuj zarządzanie licencjami Autodesk podczas jedynego takiego spotkania w Polsce, organizowanego w nietypowej scenerii Muzeum Polskiej Wódki, w Warszawie. W ciągu jednego dnia zdobędziesz wiedzę, która zwykle wymaga tygodni samodzielnych poszukiwań.

Podczas praktycznych demonstracji poznasz zaawansowane funkcje zarządzania kontami i licencjami Autodesk. Będziesz mógł przedyskutować typowe wyzwania działów IT i poznać sprawdzone rozwiązania. To wydarzenie łączy w sobie elementy szkolenia i wymiany doświadczeń, dostarczając solidną dawkę wiedzy, która pomoże usprawnić Twoją codzienną pracę.

19.09.24 | Muzeum Polskiej Wódki | Warszawa

Muzeum Polskiej Wódki to unikatowe miejsce na światowej mapie, zlokalizowane w zabytkowym budynku dawnej Warszawskiej Wytwórni Wódek “Koneser” na warszawskiej Pradze. Ten neogotycki kompleks z przełomu XIX i XX wieku, gdzie niegdyś produkowano znane marki jak Luksusowa i Wyborowa, dziś prezentuje fascynującą historię polskiej wódki. W nowoczesny i interaktywny sposób muzeum przedstawia proces produkcji, wykorzystywane surowce oraz wyjątkowe walory smakowe tego trunku, oferując odwiedzającym niezapomniane doświadczenie edukacyjne i kulturalne.Copy

Agenda spotkania:

Dzień I

  • 9:30 – Rejestracja na spotkanie i powitalna kawa
  • 10:00 – „Role” w zarządzaniu Kontami Autodesk od zakupu licencji po użytkownika końcowego
    • Struktura ról na Koncie Autodesk,
    • Role i obowiązki administratorów w zarządzaniu użytkownikami,
    • Zmiana ról administratorów,
  • 10:30 – Dobre praktyki zarządzania licencjami Autodesk
    • Konto Autodesk – zawartość, możliwości, nowości
    • Omówienie najnowszych narzędzi i technik zarządzania licencjami
    • Zespoły i grupy
    • Przykłady z życia wzięte i case studies
  • 11:15 – przerwa

  • 11:30 – Kluczowe funkcjonalności Konta

    • Co to jest Hub i do czego jest potrzebny?
    • Wdrożenie nowej wersji oprogramowania
    • Sesja pytań i odpowiedzi

  • 12:30 – Dopasowanie funkcjonalności Konta do struktury przedsiębiorstwa

    • Interaktywna demonstracja możliwości związanych z dopasowywaniem zespołów i grup

  • 13:15 – Lunch i Networking

  • 14:15 – Nowy model Autodesk
    • Omówienie zmian w modelu sprzedażowym Autodesk,
    • Wartości dodane PROCAD – migracje, doradztwo, szkolenia dedykowane, asysta projektowa, 
    • Sesja pytań i odpowiedzi
  • 15:00 – Przerwa na kawę

  • 15:15 – Optymalizacja wykorzystania licencji Autodesk

    • Praktyczne demonstracje możliwości związanych z raportowaniem

  • 16:15 – Zwiedzanie Muzeum Polskiej Wódki wraz z degustacją
  • 17:00 – Koktajl i Networking

    Czas na nieformalne rozmowy i wymianę doświadczeń

Zarejestruj się – Rejestracja wyłącznie z zaproszeniem


Zwracamy uwagę, że wydarzenie skierowane jest wyłącznie do osób posiadających zaproszenie.
Nie otrzymałeś zaproszenia, a uważasz że powinieneś wziąć udział? Napisz na konferencja@procad.pl

Liczba miejsc ograniczona.

Rejestracja zakończona

Organizatorzy:

Dbamy o Twoją prywatność.

Dzięki wykorzystaniu rozwiązań takich, jak pliki cookies i pokrewne technologie oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że wyświetlane treści lepiej odpowiedzą na Twoje potrzeby. Więcej informacji znajdziesz w Polityka prywatności.