Zarządzanie kontami Autodesk bez tajemnic! Kompleksowe warsztaty dla administratorów IT
Zoptymalizuj zarządzanie licencjami Autodesk podczas jedynego takiego spotkania w Polsce, organizowanego w nietypowej scenerii Muzeum Polskiej Wódki, w Warszawie. W ciągu jednego dnia zdobędziesz wiedzę, która zwykle wymaga tygodni samodzielnych poszukiwań.
Podczas praktycznych demonstracji poznasz zaawansowane funkcje zarządzania kontami i licencjami Autodesk. Będziesz mógł przedyskutować typowe wyzwania działów IT i poznać sprawdzone rozwiązania. To wydarzenie łączy w sobie elementy szkolenia i wymiany doświadczeń, dostarczając solidną dawkę wiedzy, która pomoże usprawnić Twoją codzienną pracę.
19.09.24 | Muzeum Polskiej Wódki | Warszawa
Muzeum Polskiej Wódki to unikatowe miejsce na światowej mapie, zlokalizowane w zabytkowym budynku dawnej Warszawskiej Wytwórni Wódek “Koneser” na warszawskiej Pradze. Ten neogotycki kompleks z przełomu XIX i XX wieku, gdzie niegdyś produkowano znane marki jak Luksusowa i Wyborowa, dziś prezentuje fascynującą historię polskiej wódki. W nowoczesny i interaktywny sposób muzeum przedstawia proces produkcji, wykorzystywane surowce oraz wyjątkowe walory smakowe tego trunku, oferując odwiedzającym niezapomniane doświadczenie edukacyjne i kulturalne.Copy
Agenda spotkania:
Dzień I
-
9:30 – Rejestracja na spotkanie i powitalna kawa
-
10:00 – „Role” w zarządzaniu Kontami Autodesk od zakupu licencji po użytkownika końcowego
- Struktura ról na Koncie Autodesk,
- Role i obowiązki administratorów w zarządzaniu użytkownikami,
- Zmiana ról administratorów,
-
10:30 – Dobre praktyki zarządzania licencjami Autodesk
- Konto Autodesk – zawartość, możliwości, nowości
- Omówienie najnowszych narzędzi i technik zarządzania licencjami
- Zespoły i grupy
- Przykłady z życia wzięte i case studies
- Konto Autodesk – zawartość, możliwości, nowości
-
11:15 – przerwa
-
11:30 – Kluczowe funkcjonalności Konta
- Co to jest Hub i do czego jest potrzebny?
- Wdrożenie nowej wersji oprogramowania
- Sesja pytań i odpowiedzi
-
12:30 – Dopasowanie funkcjonalności Konta do struktury przedsiębiorstwa
- Interaktywna demonstracja możliwości związanych z dopasowywaniem zespołów i grup
-
13:15 – Lunch i Networking
-
14:15 – Nowy model Autodesk
- Omówienie zmian w modelu sprzedażowym Autodesk,
- Wartości dodane PROCAD – migracje, doradztwo, szkolenia dedykowane, asysta projektowa,
- Sesja pytań i odpowiedzi
-
15:00 – Przerwa na kawę
-
15:15 – Optymalizacja wykorzystania licencji Autodesk
- Praktyczne demonstracje możliwości związanych z raportowaniem
-
16:15 – Zwiedzanie Muzeum Polskiej Wódki wraz z degustacją
-
17:00 – Koktajl i Networking
Czas na nieformalne rozmowy i wymianę doświadczeń
Zarejestruj się – Rejestracja wyłącznie z zaproszeniem
Zwracamy uwagę, że wydarzenie skierowane jest wyłącznie do osób posiadających zaproszenie.
Nie otrzymałeś zaproszenia, a uważasz że powinieneś wziąć udział? Napisz na konferencja@procad.pl
Liczba miejsc ograniczona.
Rejestracja zakończona
Organizatorzy: